luni, 17 martie 2014

REVIEW- Odorizant de camera cu aroma de vanilie

Hello bello Zuzulicile mele...
Nu stiu cat de tare ati ajuns sa ma cunoasteti prin intermediul paginii de facebook sau blogului dar sunt innebunita dupa aromele dulci :). Am mai spus-o si asta, ca mama mereu imi spunea si continua sa imi spuna ca miros "a bucatarie" :)) fiindca ei ii plac de regula aromele florale nu cele de fructe, desert si mai stiu eu ce minunatii, ca mie :).
Ei, aceste arome imi place sa le simt nu doar la produsele de ingrijire si parfumuri ci si la odorizantele de camera si alte produse pentru casa.
OrganicBaby BioShop au dat start acum ceva timp, unei campanii de testare pentru bloggeri. Bineinteles am fost si eu curioasa si la randul meu aleasa sa testez doua produse.  La rubrica "Blogger Program" de pe site-ul lor oficial, gasiti si voi toate informatiile utile in cazul in care sunteti bloggeri si doriti sa testati produsele lor.
Eu am putut alege doua produse care sa nu depaseasca valoarea de 100 ron (acum, au fost aduse anumite modificari din cauza numarului mare de bloggeri inscrisi, astfel incat acum se ofera un singur produs pana in 100 ron).
Am amintit mai sus odorizantele de camera cu arome dulci, fiindca unul dintre cele doua produse alese, a fost un odorizant de camera cu vanilie :). Despre acesta va voi povesti acum.
ODORIZANT DE CAMERA-vanilie



Este un produs: 


Ambalaj: se prezinta intr-o sticluta de plastic cu pulverizator si un capacel de protectie.


Cantitate: 130 ml. O cantitate suficienta dupa parerea mea fiindca aroma este puternica si persistenta fara a fi nevoita sa pulverizez prea mult produs.

Consistenta/Aroma: este un produs lichid, are o nuanta galbuie inchisa, asemeni zaharului ars si aroma de vanilie :) 





Pret de vanzare: 28,00 lei

Ingrediente si proprietati (luate de pe site-ul oficial): Water, Plant-Based Surfactant Blend (15-30% anionic, <5% non-ionic), Alcohol Denat. (corn derived), Natural Vanilla Fragrance.

Proprietati
•pH 5.0-6.0
•non-poluant / 100%biodegradabil , non-toxic, natural
•pompa de pulverizare
•fara clor, alcool si ingrediente derivate din petrol
•elimina mirosurile de : fum, produse alimentare, mucegai, animale de companie, gunoi, canal,etc.
-fara organisme modificate genetic

Promite: neutralizarea oricarui miros neplacut
  
Parerea mea despre acest produs:
Acest odorizant de camera, face exact ceea ce promite. 
Imi place fiindca: este un odorizant bio, miroase a vanilie pura, este ca o esenta defapt nu ca un spray (aroma fiind puternica-a vanilie, persistand mult), miroase placut, elimina mirosurile neplacute nu doar le mascheaza asa cum o fac poate alte odorizante. Neutralizeaza la propriu!
Singurul minus: este putin prea tare dupa pulverizare, in sensul ca mirosul este intepator la inhalare si imi vine sa tusesc usor, dar acest efect dispare repede. Indiferent de cantitatea pulverizata, mirosul era innecacios, dar ma repet: disparea repede.

Mie mi-a placut acest odorizant foarte mult. Desi il folosesc de o luna aproximativ abia daca lipsesc din sticluta "doua degete". Acest lucru fiindca nu folosesc o cantitate mare de produs la o utilizare.
Il recomand tuturor persoanelor care nu sunt ca mama mea :) si le plac aromele dulci :P. 


P.S: in cateva zile revin cu un review pentru celalalt produs testat (un balsam de par) ;).

Pupici cu lipici! :*

















Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall