vineri, 21 februarie 2014

HAUL- Avon Haul C03/2014

Buna dimineata!
Imi incep sambata prin a fi alaturi de voi putin si aici pe blog, fiindca in ultimul timp ma fac "vazuta" cam rarut. Mii de scuze voua ca tot lipsesc si mii de felicitari persoanelor care pe langa un job, stres si alte minuni totusi au timp sa fie active atat pe blog cat si pe pagina si canalul de YT. Eu una nu reusesc :(. Nu stiu care ar fi solutia: sa imi fac un planning pentru fiecare zi si pe care sa il respect de la A la Z? Ca un robot? :(( Nu poooot! Voi cum faceti? Intreb asta fiindca noi bloggeritele chiar stim cat de mult timp ne ia sa scriem un articol, sa editam poze, sa le punem cap la cap... sa le punem corect!!! cap la cap. Ne ia o groaza de timp dar totusi o facem cu drag fara pareri de rau sau alte minuni. Problema vine doar atunci cand chiar nu stii in ce directie sa sari sa multumesti pe toata lumea cand ziua are doar 24h. Am sa ma mai gandesc la asta :D. Ceva-ceva voi face si eu sa nu mai fiu atat de zapacita si inapoiata :))))).
Oky doky, sa nu  uitam "de ce ne-am adunat aici, noi, astazi" :))!
Miercuri am ridicat coletul cu produsele Avon comandate in C03/2014.  Nu mi-am comandat extrem de multe produse, dar tot ce mi-am comandat ma incanta la maxim! :D
Sa vedem despre ce este vorba...


 Set Naturals format din scrub, lotiune de corp si spray de corp cu aroma de trandafiri si ciocolata <3.
Cand am mers la dus, le-am luat cu mine inca din prima seara chiar daca mai am alte produse incepute in baie. Imi venea sa le mananc!!!!!! :))) Scrub-ul miroase ceva mai puternic a ciocolata decat celelalte doua. Lotiune de corp si spray-ul mirosind mai degraba floral cu aroma subtila de ciocolata. :)
A costat in jur de 23,00 ron tot setul.

 Benzi cu ceara pentru fata. Mi-am dorit sa le achizitionez demult si totusi nu am facut-o. Acum, imi comandase cineva un set si mi-am zis ca ar fi timpul sa le incerc si eu. Sa vedem... :) Auuuuci!

 Concealer Calming Effects. Candva, foloseam fondul de ten al acestei game. Asta pana cand am observat ca imi provoaca acnee. De atunci nici sa nu aud de el. De concealer am fost tare curioasa si am zis sa il incerc... O voi face :)
L-am cumparat la oferta, aprox. 7 lei.

Planet Spa- Crema de fata hidratanta s gel contur pentru ochi. Sunt niste produse luxury <3. Inca de la prima aplicare mi-au placut. Crema se foloseste doar seara...iar efectul, cel putin pentru mine, e tare placut :) Vreau sa le fac un review, dupa ce le mai testez putin.
Crema hidratanta a costat vreo 10 lei sau gelul pentru ochi in jur de 8 lei. Nu imi amintesc preturile cu exactitate. Era o oferta in catalog si am profitat de ea. :) Acum se gasesc la 12 ron/buc. Si asa merita!

 Set 2 bratari. Imi sunt tare dragi. I-am cumparat si verisoarei mele ca sa avem la fel. Nu le-am mai dat jos de pe mana de atunci si inca nu sunt urme de oxidare, deloc!

Sapun lichid Senses cu aroma de citrice. Aveam nevoie de un sapun lichid fiindca cel din baie e pe terminate, asa ca... mi-am cumparat unul Senses. L-am avut in varianta gel de dus si mi-a placut :).

Accesoriu pentru bust si geanta/plic. Gentuta mi-am propus DIN START sa o cumpar si nu mi-am scos-o din cap pana nu am avut-o in mana :))). M-am indragostit de ea efectiv!! Se poate purta ca gentuta intr-o parte, pe umar, sau ca plic fiindca are curelusa  detasabila. Accesoriul pentru bust l-am gasit intr-un flyer cu oferte. Este din dantela, in doua nuante (alb/negru). In cazul in care decolteul este prea mare, acest accesoriu imi va sari in ajutor si fiind in doua nuante, in fata las sa se vada care parte doresc. Cand negru, cand alb :).
Imi doream asa ceva fiindca pe mine una, ma incomodeaza sa imi las "balcoanele" prea la vedere :D.
Geanta a costat 60 lei, accesoriul pentru bust 25 lei. :)


Cam atat haul-ul meu Avon. Voi v-ati comandat ceva din aceasta campanie?


Pupici cu lipici!!!! :*






Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall