sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Review: FM Micellar Lotion and Lip Balm

    De brand-ul Federico Mahora am aflat deja din anii de liceu, atunci cand mama unui coleg de clasa mi-a recomandat niste parfumuri. Parca simt si acum aroma primei ape de parfum FM <3 ; un miros inconfundabil, persistent; un parfum de care aveam grija precum un copil de jucaria preferata. In perioada respectiva, comandam des parfumurile acestui brand dar la un moment dat...pauza. De ani de zile nu m-am intalnit cu persoane care sa-mi puna la dispozitie produsele lor ba chiar mai mult: habar nu aveam ca au lansat si linia de produse cosmetice, de ingrijire; asta pana cand nu le-am redescoperit brand-ul pe pagina I.Gabriella- MakeUp & More unde de altfel am avut ocazia sa ma intalnesc exact cu o parte din produsele lor cosmetice <3.
    Tot datorita I.Gabriella- MakeUp & More amintirile mele din "copilarie" au fost readuse la viata :P; am pus manutele din nou pe FM, mai exact pe o apa micelara si un balsam de buze <3; despre acestea am de gand sa va povestesc astazi :).


Doua produse care au devenit parte din rutina mea de ingrijire.


Apa micelara FM



    De cand nebunia cu micelele pe piata recunosc ca am devenit si eu putin obsedata de acest gen de produse. Va tot spuneam si in articolele anterioare daca tineti minte ca nu sunt adepta demachiantelor crema; avand un ten mixt nu ma impac prea bine cu produsele cremoase, grase. Apele micelare sunt de un real ajutor si rasfat persoanelor cu tenul mixt sau gras din punctul meu de vedere.
Inca de la prima utilizare am constatat efectul imediat de curatare si o oarecare hidratare a acesteia.
Cantitate: 200 ml, recipient din plastic alb, usor transparent.



    Produsul in sine nu are un miros puternic, reda foaaarte subtil o aroma de trandafiri, abia sesizabila si nu are culoare!; am senzatia de parca mi-as reimprospata tenul cu apa curata, nicidecum cu un produs cosmetic; efectul de "dupa" in schimb face diferenta :D.
Indeparteaza foarte eficient si rapid machiajul; o folosesc seara de seara pentru demachiere iar uneori apelez la aceasta si pentru efectul de reimprospatare a tenului.


    Ce spune producatorul despre aceasta?
*Creata pe baza de apa de trandafiri, obtinuta din petale de trandafir de dulceata (Rosa Centifolia);
*Curata perfect tenul si ochii;
*Indeparteaza chiar si cel mai rezistent machiaj;
*Lasa un film delicat pe piele (nu afecteaza stratul hidrolipidic al epidermei);
*Ingredientele continute calmeaza iritatiile si confera tenului fermitate;
*Ideala pentru toate tipurile de ten, atat pentru cel uscat cat si pentru cel sensibil;
*Destinata pentru intrebuintarea zilnica.




Tenul meu o iubeste fiindca ii reda exact ceea ce promite: il curata bine dar bland, ii ofera cantitatea de hidratare si reimprospatare potrivita si un plus de luminozitate <3.
PRET: 35,00 lei

Balsam de buze FM- Body Sign ~Cherry & Chocolate



Cunoasteti perfect aroma pralinelor Cherry Queen, nu?

    Acest balsam de buze poate fi cu usurinta salvarea voastra in cazul unei diete atunci cand poftiti la o ciocolata interzisa :P. Reda perfeeeect aroma acestor praline; o data aplicat pe buze le simti de parca ti-ar fi  invelite in visinele si ciocolata pralinelor Cherry Queen <3... diferenta consta doar in hidratarea pe care balsamul de buze o poate oferi pe cand pralinele nu fac altceva decat sa ne controleze nivelul glicemiei :)) :P.


Cantitate: 15 g. O cantitate enorm de mare pentru un balsam de buze; o sa imi ajunga muuult si bine.
Consistenta: cerata; se topeste in contact cu buzele.
Hidrateaza pentru o perioada indelungata; la aplicare imi simteam buzele mai uleioase dar pe cum trecea timpul, produsul se absorbea foarte bine in buze si le lasa hidratate; acestea luceau foarte usor si le simteam extrem de moi, catifelate.
Produsul il aplicam cu degetul (e singurul aspect care pe mine pot spune ca ma enerveaza la produsele de genul :) ). Imi place mult mai mult varianta "baton" dar hai sa zicem ca pentru uzul personal...si acest ambalaj e ok dar STRICT pentru uzul personal.  Nu imi surade ideea ca si degetul altora sa ajunga in recipientul meu chiar daca exista mai multe modalitati de dezinfectare.
    Am folosit acest balsam atat seara dupa ce faceam baie cat si dimineata cand mergeam la munca atat ca baza pentru ruj cat si produsul in sine pentru luciu si hidratare. Nu va lipsi din geanta mea aceasta iarna, garantat !
PRET: 25,00 lei

    Sunt multumita de ambele produse, au devenit un must-have pentru mine si vi le recomand cu mare drag.
Acestea pot fi achizitionate de pe pagina I.Gabriella- MakeUp & More. Le gasiti atat pe acestea cat si alte produse FM chiar AICI.

Pupici cu lipici si sclipici...ca doar vin Sarbatorile <3 Ia sa fim in ton cu ele :P

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall