luni, 9 noiembrie 2015

Review: Rapsodi colorful matte lipstick

    Va tot pomeneam pe pagina in ultimul timp de rujurile mate Rapsodi (fiti pe faza fiindca va fi o VESNICA POMENIRE :))- le ador si le veti vedea des de acum in colo). Pigmentatia si rezistenta lor isi spun cuvantul, pe bune!
Nu stiu de ce, dar imi place sa apelez la rujurile mate indiferent de ce machiaj ar fi vorba; mi se pare ca sunt mult mai rezistente si mereu sunt tentata sa adaug la colectie nuante noi, mate.
    I.Gabriella- MakeUp & More m-a asigurat cu 8 nuante divine de rujuri din gama Rapsodi Matte Lipstick <3 despre care am zis ca ar fi si cazul sa va scriu impresiile mele :).



Numerele pe care le detin (de la #01 la #08):




Parerea mea despre RAPSODI Matte Lipstick:
Fiti pregatite, fiindca v-am pregatit o groaza de fotografii :) !
Nuantele in realitate sunt mai intense, mai frumoase. Ma bucur totusi ca am reusit sa surprins macar atat frumusetea acestora :P (mai adun la pusculita pentru un dslr :)); pana atunci: calitate NIKON Coolpix), thank you :)).

De la stanga la dreapta, va prezint numerele 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08 (in aceasta ordine le veti vedea absolut in toate fotografiile.
    
*fara blitz

*cu blitz

Ambalajul lor este unul relativ simplu: negru,realizat dintr-un plastic mat, foarte usor dar calitativ si care vine inscriptionat Matte Lipstick RAPSODI. 
Rujurile mate Rapsodi au devenit preferatele mele pentru simplul fapt ca:
* sunt cremoase
* se simt placut pe buze
* nu usuca
* au o acoperire foarte mare
* extrem de pigmentate
* rezista cu brio de la ora 8:00 aproximativ pana la ora 14:00 ( Conteaza foarte mult CUM avem grija ca acestea sa persiste, sa se stearga minimal).
Aplicam rujul dimineata inainte de a merge la munca si il aveam pe buze si dupa 5 ore. In aceste 5 ore nuanta era persistenta, dupa care incepea sa dispara stratul superficial dar buzele ramaneau usor colorate; culoare sesizabila si seara dupa ora 17:00. Acest lucru l-am observat in special la nuantele inchise gen: 02, 04, 05, 07, 08.

*fara blitz

*cu blitz


Color by Color a.k.a UITE CE NUANTE MISTO :)

*fara blitz

*cu blitz

                                 *cu blitz                                                                     *fara blitz

Rapsodi Matte Lipstick on my lips <3 
    Nu am cele mai "fotogenice" buze; nu sunt deloc de pus in revista dar am tinut mortis sa va prezint rujurile si in aceasta ipostaza :) .
In stanga colajelor veti observa fotografia facuta fara blitz iar in dreapta cea cu blitz.

#01
O nuanta cuminte, pentru fetele timizi sau efectiv pentru zilele in care consideri ca o culoare ar fi "too much". Un mascara, eventual un eyeliner + acest ruj, e combinatia perfecta pentru oricare moment al zilei :).

#02
"I'm a Barbie girl, in a Barbie Wooooorld..." :) Ma simt o papusa Barbie cu aceasta nuanta de fuchsia splendida, pe buze. In realitate credeti-ma ca e muuult mai intensa. Love it.
Am folosit-o si aici:

De dragul "jocului",  01 si 02 le-am combinat si asta a iesit :)
Un roz finut, dragut...demn tot de o papusa Barbie :P

#03
Peachy color... O nuanta la fel de cuminte cum e 01 (din punctul meu de vedere).
Am folosit-o si aici :


#04
Vamp Girl color <3. O nuanta tomnatica absolut....ZA BEST !
Am folosit-o si aici:
Fata a fost incantata maxim de aceasta nuanta si rezistenta de care a dat dovada.
Am aplicat-o la ora 11:00 si...citez: "Se vedea pe buze si seara la 22:00 dupa ce am mancat si baut! Am crezut ca nu vad bine!" :) Ce pot sa spun mai mult de atat?

#05
Pinky-Red sau... rujul roz cu tenta de rosu :) O nuanta tare-tare-tare interesanta si seducatoare :D <3

#06
Frappuccino color sau... am pofta de o cafea :D. Este una dintre nuantele mele preferate! O port cel mai des la birou dar recunosc ca optez tot atat de des si pentru 04 sau 08. :D  NU mi-e teama, depinde de toanele pe care le am in ziua respectiva :P.

#07
Lava Color. Seamana leeeeit cu Sleek Pout Paint (nr.155- LAVA). Mi-am si propus sa le combin :D. 
Absolutti- tutti superba nuanta si aprinsa....ca focul :D

#08
A venit toamna...acopera-mi sufletul cu ceva...iar buzele cu rujul acesta ! :D
Doamne cat de mult il iubesc! In realitate e mai inchisa nunta; mult mai intunecata, mult mai misterioasa :P. 
Autumn Makeup avea in prim-plan rujul acesta, mai tineti minte?

Gramaj: 4,5 gr
Pret: 25,00 lei/buc
Disponibile AICI (pentru comenzi, lasati mesaj privat pe pagina de facebook a I.Gabriella- MakeUp & More).

I'm in love with these absolutely gorgeous/pigmented/matte/colorful lipsticks !!!!

Le recomand cu mare-mare-mare drag!
Sper ca fotografiile mele si-au spus cuvantul fiindca sunt de parere ca isi merita laudele si banutii <3.

Pupici cu lipici, Zuzu girls ! :*

Un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall