joi, 5 noiembrie 2015

Review: Helen Seward Professional Hair Care

    Ingrijirea podoabei capilare este una la fel de importanta precum ingrijirea tenului sau a corpului. Parul nostru necesita o ingrijire aparte; are nevoie de produse care nu doar sa il curete ci si sa il mentina sanatos, stralucitor, usor de pieptanat si coafat.
    Produsele profesionale Helen Seward au inceput sa faca parte din rutina ingrijirii parului meu la momentul potrivit (moment muuult asteptat- zic asta fiindca aveam pe bune nevoie de o ingrijire profesionala). Multumita Mondo Kosmetik si Elenei www.bysunshine.com acest lucru a devenit posibil; am pus mana in sfarsit pe niste produse cu adevarat profesionale pentru ingrijirea "clanului meu de fan deshidratat/uscat" si fara vlaga :).
Kit-ul meu de testare face parte din gama ALCHEMY (pentru toate tipurile de par) si contine:
*un mini sampon cu ulei de argan (75 ml)
*o masca pentru par cu ulei de argan (75 ml)
*ulei de argan leave-in (30 ml)
    Gama produselor Helen Seward este una diversa; produsele pot fi alese in functie de necesitatile voastre, in functie de problemele firelor de par cu care va confruntati. In cazul de fata, kit-ul pe baza de ulei de argan si complexul glossyliance mi s-a potrivit de minune. Intreg kit-ul vine in salvarea firelor de par uscate, fara luciu, deschidratate. Promite solemn sa-l hidrateze si sa-l imblanzeasca oferindu-i un luciu natural si posibilitatea ca acesta sa fie pieptanat si coafat cu usurinta. :)

SAMPONUL 
Avand in vedere faptul ca eu sunt obligata sa imi spal parul tot la 2 zile, cei 75 ml i-am si "topit" . Spun ca sunt obligata fiindca excesul de sebum nu-i da pace doar tenului meu ci nici parului. Scalpul mi se ingrasa extraordinar de repede si oricat am incercat sa ma abtin sa nu-mi spal parul tot a doua zi, nu am reusit sa ma abtin mai mult de 3 zile. Cred ca si voi cunoasteti acea stare incomoda cand nu aveti parul curat...parca nu ati vrea nici macar sa iesiti din casa; ei bine, asa stau si eu la capitolul acesta :P. Asadar, folosind samponul atat de des, ma repet: l-am topit repejor si am reusit sa imi formez in mare o parere despre el.
Ceea ce am observat inca din prima clipa ce l-am aplicat pe par, a fost usurinta cu care am reusit sa il masez. Nu-mi incurca parul asa cum o fac alte sampoane... efectiv imi treceam mult mai usor degetele prin par si aveam acces la scalp mult mai usor. Unde sa mai pun faptul ca miroase extraaaaaordinar de fain iar acel miros persista frumos si urmatoarea zi.
Curata bland si bine; m-as intelege cu el si mai bine daca l-as folosi pe o perioada de timp mai indelungata :) dar fiindca cei 75 ml s-au stors repede... acestea ar fi lucrurile pe care eu le-am sesizat in perioada de testare.
Consistenta lui este una foarte usoara, face spuma foarte repede in contact cu parul umedn si ma repet: miroase divin!!
Disponibil in varianta:
1000 ml- 59,00 lei
300 ml - 34,00 lei




MASCA DE PAR din aceeasi gama, este "draaaagostea meaaaa" fara exagerare! In prima seara cand am aplicat-o, am lasat-o sa actioneze maxim 5 minute fiindca eram pe fuga. Incercand sa o clatesc, simteam cum degetele imi aluneca prin par si nu eram sigura daca mai am inca exces de produs pe par sau nu. Parul meu a devenit instant moale, usor de trecut cu degetele prin el. Ma chinuiam sa elimin excesul de produs din par cica -dar defapt parul devenise moale, nici un gram de produs nu imi ramasese in el. O ador pana la Amin si inapoi! E trecuta in wishlist-ul meu inca din prima zi si cu proxima ocazie...va fi a mea in varianta full size fiindca merita, parul meu o iubeste!
Fiind obisnuita sa imi simt parul aspru la clatire, am avut surpriza de a-l simti cu adevarat moale si hidratat datorita acestei masti-minune fiindca da: pentru mine este o masca minune <3.
O aplicam mereu doar pe lungimea firelor de par, nicidecum de la radacini fiindca imblanzeste foarte tare parul si nu ii ofera volum, ba chiar mai mult: datorita complexului glossyliance aceasta netezeste efectiv parul si-l face matasos.
Este un produs crema-albicios care miroase identic cu samponul :). Aroma acestora persista mult si bine.
Masca pentru par este disponibila tot in doua variante:
250 ml- 39,00 lei
500 ml- 56,00 lei
Efectul pe care parul meu il capata in urma folosirii acesteia este unul de nedescris. Abia asteptam procedura, abia asteptam sa simt cum degetele imi aluneca prin par, abia asteptam urmatoarea zi sa merg cu parul pe spate la munca si sa nu-mi stea ca matura :D. Brrrrrrrrr!
Am observat un efect pozitiv chiar si la utilizarea placii pentru intins parul; acesta fiind foarte moale, reactiona parca altfel in contact cu caldura placii de ceramica.
O ador, fara dar sau poate!

ULEIUL PENTRU PAR a fost cireasa de pe tort :). Dupa curatarea si imblanzirea firelor de par cu ajutorul samponului si mastii, uleiul de argan l-am aplicat pe lungimea firelor de par, insistand la varfuri, intr-o cantitate mica. Ce face acesta? Hidrateaza si ofera un luciu aparte <3. Dupa ce parul meu se usuca, ii simt varfurile ingrijite, moi, iar acel luciu pe care intreaga gama Alchemy il ofera...este de nedescris!
Cei 30 ml imi ajung mult si bine fiindca o aplicare nu necesita mult produs.



Disponibil in variantele:
30ml- 21,00 lei
125 ml- 69,00 lei


INGREDIENTELE GAMEI ALCHEMY:
Ulei de argan organic (provenit din agricultura organica certificata)
Acizi grasi esentiali, in special Omega 9 (proprietati de hranire si reconditionare)
Scualena- un compus natural al filmului hidrolipidic cu proprietati protective
Fitosteroli si tocosteroli care apara parul impotriva radicalilor liberi


SC MONDO KOSMETIK SRL este o tanara societate comerciala in plina ascensiune, unic importator in Romania al renumitelor produse Elgon Professionaldin Italia.
   Distribuie produse cosmetice profesionale de import, destinate in special ingrijirii parului, deosebite prin calitate si la preturi usor accesibile. Produsele lor sunt destinate colorarii, decolorarii si/sau ingrijirii parului, de asemenea styling-ului si finisarii coafurii.
   Periodic, acestia propun oferte promotionale prin care vor sa surprinda in mod pozitiv chiar si cei mai exigenti clienti.

    Preturile lor mi se par extraordinar de bune avand in vedere calitatea acestora.
Gama ALCHEMY a devenit o gama must-have pentru mine si nu pot decat sa o recomand tuturor persoanelor dornice de hidratare, stralucire, netezire, dornice de o ingrijire ca la salon dar in confortul casei lor <3.
    Produsele Helen Seward le puteti vizualiza pe site-ul www.helenseward.ro iar comanda o puteti plasa printr-un mesaj privat pe pagina lor de facebook www.facebook.com/mondokosmetik .


Voi ati incercat vreodata un produs de par profesional?
La ce produse apelati pentru ingrijirea podoabei capilare? :)

Pupici cu lipici !! :*


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall