miercuri, 13 mai 2015

REVIEW: Ulei de Argan Pur

Hello Zuzulici!
Au trecut cateva zile bune de cand nu am activat pe-aici... rusine mie ! Sunt cam agitata, ocupata, aeriana in ultima perioada (aruncati cu un pantof dupa mine, poate-mi revin la normal :D).
Azi am zis sa las la o parte comoditatea si sa ma fac utila asa ca v-am pregatit un review despre un produs 100% organic, si anume un ulei de argan pur !



Uleiul de Argan face parte dintr-o istorie foarte indepartata. Acesta insemna ingrijirea intregului corp pentru stramosii nostri iar de cativa ani a ajuns sa faca "ravagii" si printre noi aparand pe piata tot felul de produse continand acest ingredient de aur.
Este cunoscut pentru efectul sau cicatrizant, pentru rolul sau de tratament puternic atat pentru par cat si pentru unghii sau piele (previne inclusiv psoriazis!).
Primit din partea Longeviv- Produse Naturale, acest ulei de argan mi-a oferit un sentiment de incredere inca de la prima aplicare :D.
Haideti sa va explic "de ce"...

Ce spune producatorul?
Aportul mare de vitamina E ajuta la prevenirea radicalilor liberi. Imbunatateste metabolismul pielii si o hidrateaza pe termen lung.
Organic fiind este recomandat inclusiv pentru pielea extrem de sensibila. Adecvat pentru refacerea epidermei, reducerea iritatiilor si hidratare.

  • hidrateaza pielea si reduce vizibil ridurile
  • echilibreaza sebumul pentru pielea uleioasa
  • repara firele de par despicate
  • previne psoriazis
  • benefic pentru unghii
  • reduce petele si cicatricele 
NU CONTINE PARABENI SI AGENTI CHIMICI ARTIFICIALI !



Recipientul meu contine 30 ml de ulei de argan pur; o cantitate suficienta care ma va tine o buna bucata de timp.

    PAREREA MEA despre Moroccan Natural, Organic Argan Oil
Ideea de "ulei" nu-i surade unei persoane care are tenul gras sau mixt, nu-i asa?
Ei bine, e pentru prima data cand nu m-a deranjat consistenta uleioasa pe tenul meu !
Chir daca am un ten mixt, si acesta are nevoie de hidratare, nu doar de matifiere.


Uleiul organic Moroccan Natural este rasfatul pe care rareori am avut ocazia de a-l simti pe tenul meu. Nu-mi vine sa cred cat de placuta e senzatia pe care o lasa dupa aplicare.
Mirosul acestuia nu-mi place deloc dar mi-am zis (si ma voi tine de cuvant): "Nu-mi pasa ! Ma tin de nas sa nu-l simt, nu conteaza....vreau sa-l folosesc !" Oricum, acel "miros" neobisnuit, se datoreaza faptului ca acest produs nu este prelucrat, este organic, natural, fara nici un fel de arome si alte minunatii. Deci, se intelege...
Slava Domnului nu am probleme cu tenul, ici colo imi mai apare cate un cos pe care clar il bazai fiindca nu ma pot abtine dar in rest...sebum si puncte negre care CA NOROCUL nu imi mananca zilele :D sunt suportabile.
    Ce am observat/sesizat dupa utilizarea acestui ulei:
  • hidrateaza foarte bine
  • se absoarbe repede in piele 
  • nu lasa pelicula uleioasa/grasa
  • mirosul acela "neplacut" (din punctul meu de vedere) dispare imediat dupa aplicare asadar nu sunt nevoita sa-l simt mult timp :D
  • tenul meu era catifelat, extrem de placut la atingere
  • uleiul calmeaza ranile datorate extragerii punctelor negre/cosurilor (va spuneam ca am prostul obicei de a le bazai si astfel mereu ma trezesc cu cate-o rana :D- in urma ranilor de genul, clar ma trezesc si cu pete urate de care scap foarte greu).
  • e suficient sa pun o picatura cat un bob de mazare pe ten (se intinde categoric foarte bine si de la o picatura atat de mica, tenul meu e hidratat in totalitate)
  • am incercat sa il folosesc inclusiv dupa epilare iar rezultatul obtinut: adio iritatie !
  • tenul meu a devenit "normal" dupa utilizarea acestuia. Nu s-a mai ingrasat o perioada de timp si il simteam...efectiv normal! <3
E o placere sa-l folosesc si am sa il folosesc in continuare !


Poate fi cumparat de AICI la pretul de 61,38 !



Il recomand cu mare-mare-mare drag!
O piele sensibila, cu probleme, chiar are nevoie de aceasta ingrijire aparte.

Pupici cu lipici Zuzulici :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall