duminică, 24 mai 2015

REVIEW: Eglantine- Face Tonic

    Acum ceva timp, pe blogul LetsBeGorgeous "mi-au sarit" in ochi niste produse noi de care nu mai auziseram pana la momentul respectiv. Este vorba despre produsele pentru ingrijire de la Eglantine Beauty , niste produse turcesti extrem de apreciate, fara parabeni, o gama de produse variate pentru o ingrijire delicata din cap pana-n picioare.
    Revenind la faptul ca le-am zarit intai pe blogul LetsBeGorgeous: s-a dovedit mai apoi ca "Mos Craciun" care impartea la noi in Romania produse Eglantine, nu e nimeni altcineva decat Elena de la By Sunshine <3.
Elena s-a gandit sa faca cunoscute cateva produse turcesti calitative asa ca a fost draguta sa selecteze cateva bloggerite carora sa le ofere aceasta sansa de a intra in contact cu rasfatul turcesc :).
De altfel, daca veti deveni curioase de aceste produse, o puteti contacta oricand pe Elena pentru a va oferi raspunsuri la orice fel de nelamuriri +  eventuale comenzi.
    Primul produs despre care azi doresc sa va vorbesc este un tonic facial Eglantine:





INGREDIENTE:


    Continand apa distilata pura de trandafiri (pe langa toate celelalte ingrediente benefice), aceasta apa tonica promite o revigorare imediata , o stare de confort, un ten curat, radiant.
    Nu pot sa nu va aduc aminte mereu si mereu ca sunt o "obsedata" de tonice, ape micelare, produse lichide in general. Avand tenul mixt, zona T mereu full se sebum, simt nevoia mai tot timpul sa il revigorez, sa il curat, sa il simt proaspat; si cum altfel as putea obtine acest rasfat daca nu cu ajutorul produselor tonice?
    
    Daca va puneti intrebarea "Chiar face ceea ce promite?" va spun eu: DA ! 
  Ingredientul principal Rosa Demascena ma ducea cu gandul initial la acel miros puternic de trandafiri (pe care sincer nu-l suport) dar spre uimirea mea, m-am inselat... placut.
Mirosul acesteia este dementiaaaaaal! Se simte aroma de trandafiri dar subtil, in combinatie cu alte arome florale, imbatatoare :D.
    Am inceput sa o folosesc imediat ce am primit-o de la Elena si prima impresie a fost: WOW !
Nu pot sa va descriu suficient de bine in cuvinte cat de minunata este, simt ca scriu aceste randuri intr-un mod haotic fiindca habar nu am cu ce sa incep, cu ce sa continui :)); as avea multe de explicat dar prefer sa nu o lalaiesc prea mult, scriu pe scurt ce mi-a placut atat de tare:

  • miroase suuuper bine, suuuuper floral si persista frumos, subtil pe ten
  • revigoreaza tenul
  • ofera luminozitate tenului (acel aspect sanatos de care toate avem nevoie)
  • lasa tenul curat, ferm
  • functioneaza ca o balanta pentru tenul nostru, il lasa catifelat, reimprospatat. E ca atunci cand iti iei doza de vitaminte si simti ca ti-e mai bine :)



Are 175 ml.
    Imi pare nespus de rau ca nu are MACAR 500 ml :)). La cat de des o folosesc, o voi termina repede :(; deschid capacul cu tragere de inima fiindca mereu ma gandesc "Gata, gata...nu vreau sa o golesc" :)). Cunoasteti senzatia?

Este a doua apa tonica de care sunt atat de incantata; fiecare tonic isi face treaba oarecum dar aceasta Eglantine mi-a depasit asteptarile. O ador !

Care este tonicul vostru preferat si DE CE? :)
PUPICI CU LIPICI :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall