joi, 28 mai 2015

Review: PERSIL POWER-MIX Caps


    In ultimii ani, am evitat sa folosesc detergentii pentru haine sub forma de pudra, motivul e unul banal: mi se parea ca nu se dizolva bine (stiu, e un stereotip; daca unul nu s-a dizolvat bine nu inseamna ca niciunul nu o va face dar na...fiecare cu fixurile lui; eu personal am incercat cateva feluri si eram la fel de dezamagita). Imi era oarecum dor sa cumpar detergentii pudra asta mai ales cand gaseam o oferta buna, dar ma scuturam repede si-mi ziceam: Hey Anita, tu folosesti doar gel, ai uitat? :).
    Odata cu aparitia Persil in gospodaria mea cred ca acum am devenit axata pe detergentii de rufe sub forma de capsule/pernite.


    Capsula Persil Power-Mix intruchipeaza detergentul PERFECT!
Pudra compacta si Gelul concentrat din care aceasta este compusa, fac ca hainele mele sa devina stralucitor de curate si extrem de parfumate. Nu decoloreaza, nu afecteaza tesaturile ci face efectiv ceea ce in urma utilizarii unui detergent de rufe ar trebui sa obtinem.

  • indeparteaza petele (pete de ulei cat si pete dificile, inchise la culoare)
  • protejeaza culorile
  • ofera un parfum proaspat rufelor
  • pudra compacta cu agent de inalbire reda stralucirea (albul imaculat) rufelor albe



    La o temperatura de 60grade am incercat sa scot cu o singura capsula Persil Power Mix petele dificile de: fond de ten pe baza de ulei, eyeliner waterproof, farduri de pleoape pigmentate + ruj pigmentat rezistent la transfer.
Pentru a face testarea mai distractiva, ia vedeti ce am facut cu o bucata de material alb din bumbac :) :


    Si ce am obtinut........


Am ramas extraordinar de placut surprinsa cand am scos bucata de material din masina de spalat. Nu am crezut in eficienta Persil, pana nu am vazut rezultatul cu ochii mei.
Initial vroiam sa fac testul pe un tricou alb sau chiar pe prosopelul Persil dar imi era frica, recunosc!
Sunt extrem de multumita de rezultate si folosesc fiecare capsula cu zambetul pe buze fiindca stiu ca oricat de patate, murdare ar fi hainele... din masina de spalat le scot si curate si parfumate :).


Pachetul de 644 gr mai exact 28 de capsule minune imi ajung pentru 28 de spalari :) Buna afacerea, nu-i asa?
Si unde sa mai pun si faptul ca nu sunt nevoita sa folosesc un limpezitor de haine pe langa?
CONCLUZIE: Este un produs nu doar eficient ci si econom .
Apropo! Il folosesc atat pentru rufe albe cat si pentru rufe colorate sau incaltaminte ! :)

Chiar aveam nevoie de un produs atat de eficient fiindca fiind atat de neindemanatica (cum sunt de multe ori) e un chin sa scot petele si murdaria din hainele pe care le patez cu atata usurinta ... dar cu Persil, totul este doar o joaca! Este Curatenia perfecta in cel mai usor mod.

Voi ati incercat capsulele Persil Power-Mix?

Thank you again pentru oportunitatea de testare




Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall