vineri, 12 decembrie 2014

Haul: Black friday

Hello Zuz'!
"Blec fraidei-u" asta a lasat gaura in buzunarele noastre, defapt la care-cum; eu vorbesc in numele meu :D. Poate nu am cheltuit o avere din punctul de vedere al unora, dar pentru salariile astea ca ceapa (te uiti la ele si plangi...) cheltuielile de black friday au consecinte grave: nu mai mananci 2 luni numai coji de paine :)))). Hai ca glumesc :P dar nu glumesc cu ideea ca e o cheltuiala mare, prea mare pentru salariile din RO.
Fiind nu doar un hobby ci o pasiune extra-hiper-mega mare, makeup-ul cere investitii mai ales cand machiezi si alte persoane carora nu este suficient sa le manjesti fata cu doua culori ci trebuie sa le oferi si calitate, rezistenta machiajului. La capitolul acesta as avea si de comentat una alta dar eventual (daca sunteti curioase) am sa scriu despre asta intr-un ChitChat. Acolo am timp sa monologhez tot ce-mi tuna in cap :)).
Infine, am asteptat pana azi dupa o comanda facuta de Black Friday; a ajuns intr-un final, no comment, iar alte produse stau in sertar de ceva timp si asteapta sa le afisez aici :).
Sa incep.......


1. Obsesia asta pentru pensule, si nu numai obsesia ci si necesitatea, m-au impins sa fac o comanda pe Professional Makeu World- Oradea (pagina despre care nu v-am pomenit inca dar va invit sa-i faceti o vizita) asadar de aici mi-am comandat 2 seturi de pensule de care eram extrem de curioasa. Aveam initial retineri daca sa le comand sau nu dar din imagini mi se pareau a fi moi, de calitate, si am zis sa le ofer o sansa (oricum aveam nevoie de cateva..).

 Setul acesta a costat 80 lei, format din 10 pcs. Pensulele sunt atat cu peri mai rigizi (pensule plate foarte bune pentru produsele crema, lichide etc) cat si cu peri foarte fini cum ar fi cele pentru fata si pentru blending.
Mie imi plac extraordinaaaaar de mult! Mi-au atins asteptarile <3.


Al doilea set este o replica MAC. Da, da, replica! Sa nu-mi sariti in cap precum o fac paduchii, am zis, sunt REPLICA! :D Setul este format din 12 pcs. Sunt foarte moi, peri rigizi avand una singura cares este pentru corector. Acesta a costat 90 lei.

Nu le-am testat inca, nu stiu daca le cad perii la utilizare, habar nu am dar voi reveni cu pareri pro sau contra la momentul potrivit. Din primu set am folosit o pensula tesita care e super utila pentru stilizarea sprancenelor :)

2. Nu putea trece black friday-ul pe langa mine fara o comanda la Makeup Shop :).
Iata ce am comandat: 


Ruxandra mea draga mi-a recomandat pigmentii NYX. "M-a batut la cap" sa ii cumpar fiindca cica nu am sa regret :DM-am lasat "influentata" asadara :)))))). Sunt intr-adevar bestiaaaaaali!
Au costat 9,80 daca bine tin minte/bucata :).


Am comandat 7 pigmenti. Da, 7! In fotografia de mai sus sunt fotografiati 6, dar ulterior mi-am adus aminte si de celalalt ramas pe undeva "pe langa":))
Deci sunt 7! :P
Acesta e ratacitul:



Sunt fenomenali! Le voi face o recenzie. <3

Pe langa pigmenti am comandat 3 nuante de Sleek Pout Paint. Am acum in total 4 :) Nuanta Lava o aveam deja :D. Cu reducere au costat 18 lei/buc, pretul lor fiind de regula aprox. 30 lei. Faaaina reducere :D.



La recomandarea  Tyanei ( <3 ) am comandat eyelinerul gel Sleek Ink Pot. Abia astept sa vad ce rezistenta si pigmentatie are. Din cele spuse de ea am tras concluzia ca isi merita fiecare leu <3. A costat 20 si ceva de lei, nu mai stiu exact.


Tot de la ei, am mai comandat doua creioane NYX dar din pacate nu mi-au fost trimise nuantele comandate + sunt identice. Macar de as fi primit doua culori diferite :(. Acuma asta e... Daca bine tin minte au costat vreo 6-7 lei/buc.


3. De pe Depozitul de cosmetice mi-a ajuns azi in sfarsiiiiiiiiiiiiiiit comanda. Din cauza acesteia nu am scris pana acum haul-ul. Intr-un final mi-a ajuns bine si fiindca m-au facut sa astept atat de mult (banuiesc ca din cauza asta :P) am primit cadou o ascutitoare :D.
Ce am comandat?????
Asta:


3 fonduri de ten Deborah (recomandate tot de Ruxandra- e le foloseste de foarte mult timp si e multumita de ele) + 2 corectoare din aceeasi gama.
Ascutitoarea asadar + o mostra de parfum Gucci mi-au fost strecurate doar asa in colet :).
Un fond de ten a costat 37 lei iar corectorul per bucata vreo 24 lei.

No Zuzulici, cam astea mi-au stors mie buzunarele si stoarse-mi raman. Anul asta nu mai dau nici o comanda :))))))))))))))))))))))))))))))))) !

Pareri? :D 

Pupici cu lipici!! :*


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall