miercuri, 10 decembrie 2014

ChiChat#2- Ghiveci de ganduri, planuri etc..

De ce tocmai ghiveci ? Fiindca am un adevarat ghiveci de idei in cutia craniana, gata-gata sa sara coarda si mi-e frica sa nu le pierd inainte de a le scrie. Fara a fi legate intre ele cu logica/noima, ma simt nevoita asadar sa le numesc ghiveci.
Inainte de a scrie una-alta, va anunt din timp: dati-mi PAUSE daca va plictisesc :)))


No deci, sa-ncep:



1. Ma tot vaicaream sa am o sigla noua AnytaGyo's Makeup. O prietena mi-a facut cateva modele mai demult dar ba nu m-au reprezentat, ba m-au plictisit, ba le-am sters din pc cand am schimbat windows-ul...si uite-asa am ramas fara o sigla calumea. Zilele trecute m-a pus bibilica sa-mi fac eu un png de-ala "mishtockles", da-i sa suneeeee! Am combinat textul cu numele paginii in format png cu o fotografie oarecare de beauty tot in format png. Am creat vreo 4 modele iar mai apoi v-am cerut parerea pe pagina. Chit ca imi placeau asa, parca nici unul nu ma reprezenta in adevaratul sens al cuvantului + oarecum mi-era teama sa nu apartina png-ul altor bloggeri dupaia sa mi-o iau in freza :))). Fiind imagini descarcate de pe net, banuiesc ca tot apartineau cuiva =))) desi am fost atenta sa le descarc de pe site-uri d-astea cu tot felul de imagini.




Asta ultima mi-a placut dar e mult prea eleganta pentru mine.
Infine, Vivi Eva's design este o adevarata experta in asa ceva si mi-a sarit in ajutor cand a observat pe pagina si profilul meu ca am enspe' mii de sigle una mai stramba ca alta :))) . Mi-a propus ajutorul ei si ia vedeti ce a iesit :D


Ma reprezinta 100% <3 !!! Buburuzele mi-au placut tot timpul si i-am zis treaba asta :) asa ca, a creat un logo jucaus, vesel, copilaros, buburuzos ca mine :))) <3.
Acesta va fi noul meu logo si nu am de gand sa-l schimb, ma reprezita si ma va reprezenta de acu' in colo :).
Bloggeritele doritoare de un header sau logo original, o pot contacta printr-un mesaj privat pe pagina aceasta: Eva's design .
P.S: voi avea si un header nou pe blog si pagina :D :D :D Hu-la-laaaaaaaaa! :P

2. Astept deja de la Black Friday dupa niste produse de pe un site de cosmetice (am sa vi-l numesc dupa ce primesc produsele). Mi-am comandat niste fonduri de ten care erau PE STOC cand am plasat comanda. Am tot asteptat dupa comanda pana cand am decis sa ii sun fiindca imi ardeau deja talpile de nerabdare sa aflu ce s-a intamplat de nu am primit coletul. La telefon nu mi-au raspuns dar mi-au raspuns la mesaj prin mail. Unul dintre cele 3 fonduri de ten nu erau pe stoc iar ei asteptau sa il primeasca :D. No bun, dar ma doare corasonul ca nu m-au anuntat sa am habar macar :D. Zilele trecute am luat cu ei legatura din nou si am optat pentru un alt fond de ten in locul celui "lipsa". Ziceau ca imi vor trimite mail cu comanda finala....... ia ghiciti, mi-au trimis? Hmmmmmmm, pai sigur.................ca nu! Inainte de asta ziceau ca vor verifica sa vada daca la comanda de acum au toate produsele pe stoc si am asteptat.......am asteptat.....si iar am asteptat pana caaaand: Trrr-trrrr-trrrrrrrrrrrrrrr i-am sunat tot eu!
Atata stres nu am mancat niciodata la o comanda de produse. Acuma sper sa le primesc chiar daca au uitat de mailul meu si sa nu-mi trimita anapoda ceva.
Chill ...

3. Ma bate gandul sa imi tatuez sprancenele. Daca ceva urasc la fata mea, alea-s sprancenele! Sunt rare, chele ici-colo, forma o au de parca a trecut tractorul peste ele, m-am saturat sa le conturez in fiecare dimineata. Ce ma opreste sa o fac?? TEAMA  ca nu-mi nimereste nuanta sau forma pe care o vreau :)). Stiu ca initial se ia forma cu sablon dar ce se intampla daca stranuta cand ma tatueaza, daca ii tremura mana, daca se scarpina etc ?? =))).

4. Inca nu am apucat sa aranjez masa de birou primita de la Giomob cu produsele de makeup asa cum as dori eu. Imi lipsesc niste organizatoare, defapt ... ce vorbesc?? imi lipsesc IDEILE de organizare :)) ! Imi storc neuronii putin si revin cu un makeup collection and storage cand termin cu ele :).

5. Voi ce aveti in wishlist?? Eu zici ca am tampit mai nou: am prea multe!!!!! :O !! Ma sperie efectiv cate "pretentii" am :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( . Criza asta nu ne lasa sa ne satisfacem poftele :(.

6. Vreau sa ma apuc de sport, sa dau jos suncile... :D Cred ca ma apuc in ianuarie ca acuma oricum vine vremea mancatului (Craciunul) :D =)) + lipseste ambitia si rabdarea.

7.  Vreau sa ma tund si nu stiu cum sau daca sa o fac. Mi-e mila sa il tund fiindca a ajuns la lungimea dorita dar cade ingrozitor, zici ca-mi schimb "bunda". Pacat ca nu cade asa si parul de pe zonele care tre' sa fie chele :)).

PUPICI CU LIPICI! Sunt la servici :))) Mai am treaba de facut =)). Shhhht!

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall