duminică, 17 februarie 2013

Review LADY'S: Lotiune Tonica & Masca Peeling

Heeeeeeeeeeeeeeei :*

    Intr-una dintre postari, mai exact cea cu produsele Gerovital, Nivea si ELF Zit Zapper v-am spus in mare cu ce probleme ma confrunt la capitolul "ten". Dupa cum puteti observa in postarea respectiva, pentru a mai "imblanzi" excesul de sebum si "razboiul" cosurilor folosesc gelul de curatare de la Gerovital, Crema matifianta Nivea si Zit Zapper-ul de la ELF (pentru calmarea rosetii si cosurilor). Acum mi-am mai imbogatit ritualul de curatire a fetei cu o lotiune tonica si o masca peeling de la Lady's.:) In aceasta postare va voi prezenta ultimele doua produse amintite.
   P.S: Nu stiti voi de cand ma tot pregatesc sa va fac acest review:)..




LOTIUNE TONICA PHARMACY (LADY'S):



  • Sunt foarte multumita de acest produs! Pe langa faptul ca miroase foarte bine, imi place ca imi lasa tenul foarte catifelat si curat. Imi simt tenul racorit si mai elastic dupa utilizarea acestuia. Finalizeaza procesul de curatare asigurand  protectie antibacteriana de lunga durata care impiedica formarea cosurilor. Indeparteaza delicat urmele de machiaj si curata porii pielii in profunzime.
  • Cu extract din arbore de ceai si nufar
  • Cantitate: 200 ml
  • Pret: 12,00 ron

MASCA PEELING (LADY'S):

  • Hmmmmm..initial, cand am comandat produsul imi imaginam ca dupa ce e lasata sa actioneze, "masca" o voi putea indeparta ca pe o pielita dar m-am inselat. Am pus cuvantul "masca" intre ghilimele fiindca dupa parerea mea aceasta nu este o masca. Este ca o crema de fata cu particule abrazive care se intinde pe ten, se maseaza intre timp si se lasa sa actioneze 15-20 min. Dupa aceea se ia un buretel pe care il pui sub jetul de apa calda si te stergi pana indepartezi toate particulele acelea abrazive. So, nu o putem da jos ca pe o masca ci trebuie sa o stergem sau sa ne spalam cu apa din abundenta. Pana acum am folosit-o o singura data. Pe ambalaj scrie ca este recomandat a se utiliza o data, max de doua ori pe saptamana. Faptul ca nu imi place modul in care se indeparteaza, imi ia tot cheful de a o utiliza:)) Dupa cum v-am spus am folosit-o o singura data. Ce am observat, a fost ca tenul mi-a ramas foarte catifelat, placut parfumat si parca-parca nici excesul de sebum nu si-a mai facut asa repede aparitia. Vreau sa isi faca efectul asa ca am sa imi iau inima in dinti si o voi folosi mai des, pentru a obtine rezultate vizibile :P 
  • Este o masca regeneranta cu nufar si extract de magnolie care calmeaza pielea, activeaza functia protectoare si ajuta la regenerarea celulara.
  • Cantitate: 200 ml
  • Pret: 14,00





XoXolici :*



2 comentarii

  1. Eu am avut lotiunea tonica, insa nu mi-a placut absolut deloc. :D Oamenii sunt tare diferiti. Multumim Any pentru review. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar Gaby draga, oamenii si gusturile difera. Probabil sunt multumita de lotiunea tonica fiindca nu am incercat prea multe pana acum. Daca as incerca si altceva as putea face o diferenta si poate mi-as schimba parerea despre aceasta. Momentan eu sunt multumita :-?? Cumparam, testam ne exprimam opinia...si tot asa mai departe:) Multumesc ca esti aici again! :*

    RăspundețiȘtergere

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall