marți, 12 februarie 2013

NOTD- Coral Colour

Hello again!
    Se pare ca sunt axata mai mult pe postari cu manichiuri decat  cu machiaje :)) dar exista o explicatie: MI-AU CRESCUT SI MIE CAT DE CAT UNGHIILE SI ACUM MA MANDRESC CU ELE!!! :))
    Am avut constructie din gel si unghiile mele au fost "prapad" dupa ce am dat jos constructia. M-i se exfoliau, se rupeau in zig-zag efectiv si nu reuseam nicicum sa le ingrijesc incat sa creasca si sa le dau o forma. Daca ajungeau sarmanele sa creasca cu chiu cu vai, crapau si eram obligata sa le tai pe toate uniform. Acum ca si-au mai revenit, normal ca ma folosesc de cele 90 de oje pe care le am :D.
    Mi-am cumparat azi o oja de la Orkide, o nuanta coral (315). Am odroaie de nuante din aceasta gama (aproximativ pe toate) dar ori de cate ori intru in magazinul din care m-i le cumpar, "fac inventarul" sa vad daca nu au ceva  nou:) Orkide 315 facea parte din putinele nuante de care inca nu dispuneam. DONE!!:D Am cumparat-o:)
    Banuiesc ca stiti, lacurile Orkide sunt foarte foarte foarteeee ieftine si foarte foarte foarteeee de calitate dupa parerea mea. Se cojesc abia dupa 3-4 zile si exact ca ojele RAPSODI pot fi gasite intr-o paleta foarte larga de nuante. Orkide si Rapsodi sunt momentan favoritele mele. Niciodata nu am cheltuit multi bani pe oje. Sunt de conceptia: "De ce sa cheltui zeci de lei pe o oja daca oricum dupa 3 zile schimb modelul de pe unghii ca ma plictiseste?". Eu personal am multe, ieftine si bune! Sunt foarte multumita de ele si am observat ca foarte multe bloggerite detin aceste oje destul de renumite pe piata nu doar pentru pretul lor ci si pentru calitate dupa cum va spuneam.
    Va prezint in cateva fotografii manichiura pe care o port acum:D









Va place?
Daca daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................................................................
Iata de ce ati avea nevoie pentru realizarea acestei manichiuri atat de simple dar de efect dupa parerea mea:)




  • OJA ORKIDE NUANTA 315 - pret: 2,20 ron
  • OJA ORKIDE ARTIST pentru modele NUANTA 15 respectiv NUANTA 01 (in cazul de fata pentru trasarea liniutelor de pe inelar) - pret: 3,50 ron/ buc.
  • CARUSEL CU PIETRICELE - pret aprox. 5-6,00 ron
  • iar pentru aplicarea pietricelelor eu m-am folosit de PENSULA CU DOUA CAPETE AVON (se poate folosi si penseta) - pret: 7,00 ron
  • TOP COAT Wet'n'Wild- pret aprox. 10,00 ron. Spun "aproximativ" deoarece acesta l-am primit din Germania, iar acolo costa in jur de 2 euro, poate nici atat. 

Bessos :*


5 comentarii

  1. Este superba nuanta Any!:D Sa stii ca eu nu as da in veci o tona de bani, pe o oja pe care oricum o schimbi dupa cateva zile.:p Multi pupici zgubilici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi pentru opinie Gaby draga :) Ma bucur ca esti mereu pe faza cand postez ceva nou <3

    RăspundețiȘtergere

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall