miercuri, 13 februarie 2013

Liebster Award :D

  

  Imi face placere sa vad ca sunt nominalizata de bloggerite pentru acest "joc" din punctul meu de vedere nu doar distractiv ci si util:) Noi bloggeritele suntem practic ca o familie: ne cunoastem, impartasim idei, experiente, discutam tot felul de "chichite", ne exprimam opiniile etc etc:) Imi place, ce sa mai?
  Eu am fost nominalizata de catre http://sparkleandlove.wordpress.com. As dori sa ii multumesc pe aceasta cale:)
  Iata care sunt regulile ce trebuie sa le indeplinim pentru Liebster Award:



I. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul;
II. Scrie 11 lucruri despre tine, ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului, trebuie sa ne stim mai bine, nu?
III. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat
IV. Formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
V. Nominalizeaza 9 blogerite
pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le;
VI. Vizitează bloguri care au fost premiate împreună cu al vostru
VII. Informează blogurile pe care le-ai nominalizat.

I. Dupa cum v-am spus mai sus am fost nominalizata de catre http://sparkleandlove.wordpress.com. Ii multumesc mult mult mult de tot:D Eu fiind incepatoare in de-ale "blogului" imi place sa stiu ca sunt bagata in seama :D

II. 1. Iubesc cosmeticele :) Valentines Day-ul il sarbatoresc cu ele:)))
     2. Imi plac lucrurile si momentele funny. Parca as cauta cu lumanarea sa dau de ele:D Sunt adepta farselor, rasetelor pana ce ma iau durerile de burta:P
     3. Nu doar ca ma ocup cu machiajele, dar imi place sa mai si "ciupelesc" (sa tund) :P si sa fac manichiuri:) (asta mai mult ca sigur ca ati observat)
     4. Ma irita cand aud persoane "susotind", mai exact vorbind in soapta, fara motiv! 
     5. Urasc sa astept dupa cineva 5 ore pentru simplul fapt ca acel "cineva" nu se stie tine de promisiune cand zice ca la ora X va fi in locul Y.
     6. Visez sa ajung odata pe o insula si sa stau acolo cel putin o luna :D (Bineinteles, nu sa ne "blocam" acolo fiindca s-a stricat vaporul):P
     7.  Nu exista Sfanta ZI sa nu am in poseta ORBIT :D Ma simt "incompleta" fara :D
     8.  Sunt genul care se streseaza pentru orice. 
     9.  Sunt foarte nesigura pe mine in orice sarcina. Mereu consider ca altul stie mult mai mult ca mine. Mi-as dori sa scap URGENT de aceasta nesiguranta! Dar nu stiu cum:(
    10. Imi plac copiii:)
    11. As fi in stare sa ma joc cu papusile si la varsta pe care o am:)) Dar ma abtin:)) PROMIT!

III. 1.Cum te-ai descrie in 2 cuvinte?
Emotiva si nebunatica:)
2.Cum te vezi peste 10 ani?
Emotiva si nebunatica cu o familie intemeiata:) Un barbat iubitor si o fetita:)
3.Care sunt obiectele fără de care nu poți trai?
Cosmetice, deodorant, gume de mestecat, sampon:D
4.Care este stilul tau vestimentar?
Nu am un stil vestimentar anume...Ma imbrac in functie de starea de spirit pe care o am:) Totusi, refuz sa imbrac haine rock sau haine de pitzi:D
5.Ce nu iti lipseste niciodata din portfard?
Luciul de buze si mascara. ;;)
6.Care crezi ca sunt lucrurile/produsele esentiale pentru intretinere si infrumusetare a unei fete?
Sa insir produsele necesare pentru o intretinere din cap pana in picioare?:)) FIE:
1. sampon
2. deodorant
3. parfuuuuum (de fericire:P)
4. mascara
5. fixativ
7.Care sunt cele mai importante lucruri din viata ta?
Familia, iubitul si sanatatea acestora.
8.Care e culoarea ta preferata?
Turcoaz, coral, albastru electric :D
9.Ce detesti, nu iti place deloc?
Cand cineva pleoscaie la mine in urechi!!!!!!!!!! X(
10.Te consideri o persoana fericita?
Cand cum...Daca ma aflu in "fantana intunecata" (depresie), am senzatia ca sunt cea mai nefericita dintre cei mai nefericiti :D
11.Iti place sa citesti? Daca da atunci care e cartea ta preferata ?
Daaaaaaaaa.....:P PRESA :))) Glumesc:) Am citit o carte de la John Grey, despre cuplu si problemele ivite intre cei doi. Probleme care par a fi fara rezolvare si totusi, dupa ce citsti cartea iti dai seama pentru ce prostii va puteti certa deseori.Prostii pe care le dramatizam ambii si nu le stim face fata. Carte se numeste "Barbatii vin de pe Marte, Femeile vin de pe Venus".  

IV. Intrebarile mele pentru cele nominalizate:
1. Daca ai putea da timpul inapoi, care ar fi lucrul pe care l-ai face altfel de data aceasta?
2. Ce colectii detii acasa?:)
3. Pe o scala de la 1 la 10 unde consideri ca te afli la capitolul "sociabila"?
4. Ce planuri de viitor ai?
5. Daca ar fi sa scrii o carte, care ar fi titlul acesteia? Pe ce anume te-ai axa?
6. Ce te irita cel mai tare la o persoana?
7. Ai detinut/detii un jurnal?
8. Ce te motiveaza sa treci peste o problema?
9. Care este cel mai scump produs cosmetic pe care il detii?:)
10. Ai o jucarie de plus favorita cu care dormi sau ai fi in stare sa dormi?:P
11. Cand vine vorba de o iesire cu prietenii: optezi pentru un local linistit sau un club?:)

V. Cele 9 bloggerite pe care le nominalizez:

5 comentarii

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall