miercuri, 6 februarie 2013

Haul- Essence, Farmasi, Astor and Others

Hello again (dupa o pauza "de masa" Luuuuuunga :P )..
In sfarsit mi-am rezolvat problemele cu internetul si pot posta linistita muuult si bine (numai sa nu va plictisiti de mine) :)).
    Am promis pe pagina mea de facebook (AnytaGyo's Makeup) ca postez un haul cu produsele achizitionate recent.
    Mi-am dorit de foarte mult timp produse Essence, fetele de pe blog le tot faceau reclama si mie imi era ciuda ca in orasul meu nu se gasesc astfel de produse DAAAAAAAR cum imi mai surade si mie norocul asa din cand in cand........... am primit din Germania de la o buna prietena niste produse Essence (si nu numai) si am si comandat pe deasupra de pe site-ul (pe care il recomand cu incredere): http://1001cosmetice.ro/ .
Sa termin cu bla-bla-ul si sa vina fotografiile :)

Lovely Essence Products:

  • Luciuri de buze Semi-Permanente- initial, (intr-o seara mai exact) cand le-am aplicat pe buze m-am speriat de textura aceea apoasa :P. Credeam ca sunt expirate, deja simteam ca imi iese "fum pe urechi" cand ma gandeam la ghinionul de care am parte:)) Apoi, am inceput sa simt o senzatie ciudata de racorire, simteam cum luciul se imprima in buze si se usuca foarte rapid....Am observat intr-un final ca este luciu SEMI PERMANENT si m-am linistit cand am vazut ca si urmatoarea dimineata nuanta era "neatinsa" pe buze:) Place la mine, placeeeeeeeeeee! :P


  •  Creioane de ochi sidefate Essence- inca nu le-am swatch-uit dar urmeaza :D Cel alb poate fi folosit ca iluminator:)



  •  Oje Essence- nuantele le vedeti pe cele doua unghii fotografiate:P Rezista pana la 4 zile, abia apoi incep sa se cojeasca asa putin la varful unghiei.


  •  Tus Lichid Rezistent la apa Essence (comandat de pe siteul amintit mai sus). Imi place! Are o pensulita ca din silicon, foarte moale, usor de folosit:) Si cea mai neexperimentata fata in de-ale machiajului, ar reusi sa isi traseze cu ea liniute si codite:)

  • Pensule Essence-> Smokey Eye si Eyeshadow Brush - Imi plac, sunt finute, dragute, m-a atras la ele in mod special nuanta de mov a perilor :) Nu sunt foarte foarte moi, dar nici aspre incat sa zici ca te irita atunci cand aplici fardul. Le-am comandat de pe siteul amintit  la inceput. 


Farmasi:
  • Nu am prea multe oje Farmasi, dar  aceasta nuanta nu m-am putut rabda sa nu o cumpar:D Verde Cruuuuuuuuuuud <3 Yuummmy :) 


Glitters:
  • Cutiutele cu Glitter....Hmmmmm ce le ador:) Am odroaie de nuante dar in acest post le mentionez doar pe acestea. Asta fiindca fac parte din achizitiile recente:) 

MANHATTAN Products:
  • Luciu de buze cu doua capete- unul transparent-lucios, altul maroniu cu tente de auriu


  • Mascara Manhattan- nu pot spune ca e "preferatul" deoarece as minti. Sunt adepta periilor din plastic daca se poate putin curbate gen cele de la Avon, darrrrr lasand la o parte preferintele mele, pot afirma ca e bunicel. Nu incarca genele, nu le lipeste ci le lungeste :)


ASTOR:
  • Niciodata nu mi-au placut nuantele de maro pe unghii :D Poate sunt eu ciudata dar, odata facuta cu o astfel de nuanta am impresia ca am unghiile murdare:))) Nu stiu de ce, sincer. Oja din fotografie am primit-o cadou. Imi place ca se usuca foarte repede (nu degeaba e Quick'n GO), are pensula lata (1 sec flash brush) iar in cazul MEU pentru modele pe unghii e numai buna:D- pe toata unghia nu m-as da cu ea si cu nici o altfel de oja MARO. Bleah:P :)))))

  • Mascara- Aceeasi problema ca in cazul rimelului Manhattan.Nu are periuta pe care mi-o doresc eu dar asta nu inseamnca ca nu e bun. Imi place :D


NIVEA:
  • Poate veti rade de mine dar habar nu aveam ca sunt si oje Nivea:)) Acum am avut ocazia sa testez una:P E o nuanta asa "turbata" cum imi place mie:)


P2 FeelGood 
  • Pudra corectoare mozaic:) E placut parfumata. Am testat-o pe mana si m-i se pare ca acopera chiar bine:)

  • Creion de ochi cu doua capete-> BAZA si CONTUR P2 FeelGood. Love it <3


BENEFIT 
  • Creion sidefat cu doua capete. Nu l-am swatch-uit, dar sper sa apuc sa o fac si pe asta:) L-am primit folosit dar m-am bucurat de el enooooorm:P Asa cum de altfel ma bucur de orice primesc, fie ele vechituri sau nu:D


AVON
  • Baza de machiaj - are o textura foaaaaarte foaaaaaaaaarte cremoasa<3 Se poate folosi si pe post de corector (parerea mea) deoarece acopera bine. L-am testat pe mana si am ramas cu impresii bune despre el pana acum...Urmeaza sa vad cum se "poarta" atunci cand realizez un machiaj. Sa vedem cat rezista fardul fara sa se adune la pliurile ochiului:)


Iata cum arata un fard de pleoape aplicat peste Primerul AVON:


Cam atat fetele cochetele... Ma bucur sa fiu din nou alaturi de voi! Sper ca v-a placut postarea. Promit ca voi incerca sa fiu mai activa si aici si pe pagina Fb de acum in colo:)
Pe curaaaaaaaaaaand!!!! 

P.S: astept propuneri, pareri, critici (constructive) :P
Pupici, 
Anyta









Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall