miercuri, 14 ianuarie 2015

REVIEW: Ivatherm - Multi-Performance Body Cream

Hello Zuz' !
    V-am facut cunostinta cu gama multiperformanta Ivatherm , mai tineti minte?
Click AICI pentru articol in caz ca l-ati omis :).
A sosit timpul sa impartasesc cu voi cateva pareri despre crema de corp multiperformanta, in curand urmand sa va povestesc si despre crema de maini din aceeasi gama.


    Sezonul rece nu isi lasa amprenta doar pe tenul nostru ci si pe pielea corpului care, datorita tinutelor groase anti-ger ( :)) ) nu reuseste sa respire la fel cum se intampla vara  + in acest sezon pielea tinde sa fie foarte deshidratata daca nu o ingrijim corespunzator.
Dupa cum va spuneam si in articolul cu prezentarea produselor, gama multiperformanta permite o hidratare intensa si o regenerare pielii foarte uscate.


Crema de corp Multiperformanta contine o combinatie complexa de hidroxiceramide, acid hialuronic, acizi grasi care determina efectul regenerator, filmogen, reparator si asigura aporul de vitamine. Este un produs fara parabeni !

Modalitate de folosire: se aplica dimineata si/sau seara pe pielea curata, mai exact trebuie aplicata in zona cu pielea uscata/deshidratata.


Cantitate + Ingrediente :




Parerea mea despre Ivatherm Multi- Performance Body Cream (produs dermatocosmetic cu apa termala Herculane) :
    Crema este una extrem de hidratanta, extrem- extrem- extrem de hidratanta!!! Desi parfumul ei nu m-a dat pe spate (are un miros foarte subtil de planta parca - nu pot face o asemanare) o foloseam cu drag pe brate si picioare ori de cate ori imi simteam pielea uscata. Sunt o fire foarte grabita, nu mereu am rabdare sa stau sa ma masez cu tot felul de lotiuni si "maglavaiţuri", mai uit de lotiunea de corp sau efectiv ma fac ca uit :)) (recunosc). Imi plac produsele care au un efect imediat si nu necesita o perioada lunga de utilizare pentru efecte vizibile iar lotiunea aceasta de corp se incadreaza aici.
    O ador fiindca efectul de hidratare, catifelare, se obtine imediat. Lasand aroma la o parte (mie de altfel imi place ca totul sa miroase fain, fresh, floral sau a fructe :P ) crema aceasta de corp este una dintre preferatele. Daca as fi incantata de miros, nu as regreta nici faptul ca mirosul persista :D. Mirosul chiar persista. Daca va plac asadar aromele subtile de plante sau PLANTA (ma rog- dupa cum va spuneam nu stiu cu ce sa o compar, cu iarba cruda?? hm.......) aceasta lotiune o sa va placa. PLUS: daca aveti pielea uscata, o sa va placa si mai mult! E un adevarat rasfat pentru corp. <3



Eu o foloseam doar pe brate si picioare fiindca de regula acolo am pielea mai uscata. Crema mi se pare destul de grasa, se absoarbe ea repede in piele dar efectul de hidratare se mentine mult datorita peliculei usor-grase care ramane la suprafata. Pelicula aceea nu e deranjanta, nu pateaza... efectiv pielea capata un luciu, devine catifelata si subtil parfumata.
Mie nu-mi prea plac de regula produsele grase pentru corp, dar in zonele efectiv uscate produsele "grase" sunt salvarea. Picioarele si coatele imi sunt mai mereu uscate asa ca aveam nevoie de un produs de genul.
O folosesc pana si pentru talpi fiindca este foarte emolienta. Prietenul meu are calcaiele foarte intarite si il mai rasfat din cand in cand cu un masaj de-asta Ivatherm :).



Pe scurt:

- imi place fiindca... e foarte hidratanta, repara pielea foarte uscata, se intinde usor, catifeleaza, are o cantitate generoasa (200ml ajunge mult si bine fiindca dupa cum va spuneam se intinde usor si o aplica doar in zonele uscate).

- nu imi place fiindca... are aroma aceea subtila de iarba sau ce :P.

Momentan, pe site-ul www.ivatherm-shop.ro lotiunea de corp e la oferta: 55,03 lei si primiti cadou langa ea crema pentru maini din aceeasi gama :D. Super tare, huh???
Dupa cum va spuneam si in articolul cu recenzia pentru crema de fata Aquafil Light Ivatherm mereu are reduceri si oferte tentante :). Produsele sunt foarte promitatoare iar utilizarea lor ofera rezultatele vizibile.

Pupici cu muuult lipici Zuzulici :*


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall