vineri, 30 ianuarie 2015

Haul- cadouri si cumparaturi :)


De cateva zile va tot bat la cap cu haul-ul pe care urmeaza sa-l fac dar nu stiu cum se face ca pana acum nu am avut timp asa ca l-am amanat ... pai da, plutesc, nu stiu ce fac dar sunt mega agitata de ceva timp incoace (o fi de vina si cafeaua aia multa pe care o consum ? :P :)) ) timp de blogging avand prea putin. Apropo de cafea, incerc sa reduc doza :)). Sa nu lungesc vorbaria si sa va arat ce mi-am mai cumparat respectiv ce am mai primit in ultima perioada :).
CUMPARATURI ...



Am devenit obsedataaa de primer-ul Urban Decay. Am unul care e pe terminate si urmaream disperata de ceva timp, actualizarea stocului la acesta pe site-ul cosmeticstyle. Este singurul dintre toate cele pe care le-am testat pana acum si despre care pot afirma cu tarie ca rezista pe pleoapele mele si face ca machiajul meu sa fie intact pana si dupa 24h ! Am testat acest lucru in vara cand am fost la nunta prietenei mele. M-am machiat la ora 14:00, am venit de la nunta urmatoarea dimineata la 5:00 si bineinteles mi-a fost lene sa ma demachiez, eram comaaaa (shame on me dar asta e :D- nu mi-as ars mie de demachiere la ora aia...) si m-am trezit pe la ora 12:00 la amiaza. Machiajul era intact! Ici-colo niste urme de la perna in obraji :)) dar pe pleoape fardul nu era adunat, arata chiar foarte bine. M-am demachiat mai tarziu, dupa vreo 2 ore fiindca am asteptat sa ma dezmeticesc :)). V-am facut si un review :)), iete-na.
Este primer-ul original in cantitate de 11ml. 
Tot de aici am mai comandat 2 nuante de fard maro de la beauties factory :). Stanga- nr. 579 , dreapta- nr. 411. Mai am 3 nuante de la ei si am de gand sa mai achizitionez si altele fiindca mi se par a fi geniale. 
Primerul a costat in  jur de 110,00 lei iar mono-urile 6,50 lei bucata.


~ Nu am plasat demult o comanda la Avon, asa ca acum am recuperat :). Comanda a fost plasata din C2/2015.
Din sectiunea on-line oferta pentru reprezentanti, inainte de finalizarea comenzii am dat de acest spumant tare yummy :). Ma declar indragostita de tot ce face spuma multa :)). A costat daca bine tin minte vreo 5,00 lei.

 Apa de toaleta Secret Fantasy imi face de foarte mult timp cu ochiul :D. De la ambalajul asta atata de dragut si pana la aroma yummy pe care o are, toooot ador la el; mai putin faptul ca nu persista cat vreau eu dar pentru o apa de toaleta e ok :). L-am cumparat la oferta 2buc la pretul de 49,99. Unul dintre cele doua comandate asadar e acesta si i-am mai comandat un alt parfumel verisoarei mele.

 Mesmerize este o apa de parfum la care am ravnit pentru prima data si recunosc, sunt innebunita dupa aroma asta <3. Imi place enorm si sticluta <3. E tare chic asa :P.
A costat 49,99 lei :D.

 Mascara Super Shock nu are rost sa o prezint, stiti ca imi place :). E o editie limitata si am dat pe aceasta vreo 15,00 lei :D.

 Am comandat si doua creioane pentru buze. Ultra glimmerstick nuanta nude si coral desire.
Fiecare a costat 7,99 lei la oferta. Citeam undeva despre ele ca sunt foarte rezistente si am sa le pun si eu la treaba :D.

 Noile rujuri Ultra Color Indulgence nu puteau ramane neincercate :). Le-am comandat din curiozitate mai mult; singura nuanta de care aveam nevoie era spring lilac  de care sunt dezamagita fiindca in catalog parea a fi un mov de-ala turbat de care chiar aveam nevoie, iar in realitate e fuchsia :(. Am sa va pregatesc un review la ele daca veti fi curioase.
15,99 lei buc.


~ Am si eu in sfarsiiiit un suport pentru rujuri :D. Sunt foarte incantata de el. L-am comandat de la Cristiana si a costat 37,00 lei (are 24 compartimente).

~ Din LIDL am cumparat o rezerva de sapun lichid Finale cosmetics, aroma caruia imi place foarte tare, e foarte cremos, mare si foarte ieftin (vreo 5,00 lei).

~ Am cumparat la oferta de la un magazin de aici din oras, o apa de gura Colgate cu 13,00 lei (500ml !). Mi se pare foarte rentabil :D.

~ Servetelele umede PURE sunt nelipsite mai nou din casa mea. Sunt foarte placut parfumate, umede calumea, la un pret foarte bun (3,50 lei- pachet cu 72buc.). Mereu optez sau pentru acestea sau pentru cele de la Clinic. 

~ Siiiii, de la Angi Fashion niste cercei tare simpatici :D. Apropo, daca nu cunoasteti pagina, faceti-i o vizita. De aici puteti comanda imbracaminte, incaltaminte, bijuterii, posete etc. :). 
Setul cu doua perechi a costat 4,00 lei iar cerceii mari 6,00 lei :).

Eu cam atatea mi-am cumparat, sa va arat acum ce am primit :).


CADOURI ...
~ Am primit zilele trecute un colet plin de bunatati de la KillyS Romania :).

Cutia contine urmatoarele produse <3:
pensule pentru machiaj
 betisoare din lemn pentru cuticule

un buffer

un set de unghii false UV Color Changing 

 3 tratamente pentru unghii + 2 seturi de abtibilduri pentru unghii

 Despre toate va voi vorbi intr-un review la momentul potrivit :) <3.

~ Recent, am cunoscut pe facebook o fata tare simpatica, pasionata si ea de machiaj care pe de-asupra are blog si pagina de facebook in acest domeniu. Am inceput sa ne imprietenim, sa schimbam cateva vorbe in asa fel, incat parca ne-am cunoaste de ani de zile :). Stia ca imi plac niste produse din Blog Sale-ul ei si s-a gandit sa ma cadoriseasca dat fiind faptul ca-i sunt simpatica <3. O cheama Luiza! O fata de milioane si foarte talentata <3. Click Be Beautifulll.
Ia vedeti ce de bunatati mi-a trimiiiiiiiiiiiis incat nu mi-a venit sa cred!


  • 2 luciuri mate de la MUA
  • 2 fonduri de ten Revlon Color Stay
  • o mostra Vichy dermablend
  • un ruj mat MUA
  • un luciu yummy L'oreal Secrets
  • un blush crema Makeup Revolution
  • un tint gloss Pixi
  • mostre Lioele, mostre Yves Rocher
  • 4 farduri Burjois Ombre Stretch <3 (din pacate o nuanta s-a spart dar o pot folosi inca mult si bine) <3
Nu mi-a venit sa cred si am crezut ca o baaat pe Luiza efectiv ! Era vorba ca imi trimite doar un luciu mat MUA :O si cand deschid coletul........................... :O.
Thanks a lot dear !!!! <3 Am sa le folosesc cu mare drag si entuziasm :* - m-am si atins deja de unele :P !

~  Ivatherm m-a surprins din nou, chiar azi :). Curierul a sosit pe neasteptate cu un produs care miroase a primavara <3 .....
Laptele demachiant Aquafil Light <3. Ador produsele lor, ador faptul ca sunt atat de atenti si simpatici :*.





Cam acesta a fost haul-ul fete dragi :*. 
Sa imi spuneti voi ce ati incercat dintre acestea sau ce v-ar tenta :* !

Pupici cu lipici!!! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall