miercuri, 21 ianuarie 2015

Review- I Love... Coconut & Cream (Yummy fragrances...)

Nu va mira daca spun ca ador aromele fructate, dulci, turbate ca mine, nu? :D
V-am mai spus si faptul ca mama cand simte vreo aroma de fructe sau desert pe mine, spune ca miros a bucatarie, nu? :)) Poate ati uitat sau chiar nu ati fost pe faza dar v-am adus la cunostinta "preferintele" mele in materie de produse pentru ingrijire, mai exact aromele pe care le prefer...
No bun, lotiunea de corp de la I Love Cosmetics Romania cu aroma de cocos si frisca iti invaluie simturile si iti creeaza o pofta nebuna de a consuma imediat un desert cu cocos, altfel risti sa iti pompezi crema de corp pe varful limbii :D (era cat pe ce sa o fac si eu :P...).



Incepand cu textura extrem de cremoasa, usoara (cu un usor efect de "frisca batuta"- mi se pare mie...) si pana la aroma de cocos, absolut tot imi place la ea. In ceea ce priveste aroma: este exact crema de corp la care orice iubitoare de arome dulci, fructate, poate visa vreodata <3.
Se intinde si se absoarbe in piele extrem de usor aceasta devenind catifelata, parfumata.
Chiar daca aromele de genul sunt mai mult recomandate pe timp de vara, eu nu tin cont deloc de acest aspect fiindca ador sa imi rasfat pielea cu ea in orice sezon.
Nu e deloc grasa ceea ce ma bucura fiindca senzatia de produs uleios/gras nu am suportat-o niciodata pe piele. Singura exceptie o fac cand vine vorba de ingrijirea coatelor/picioarelor unde pielea tinde sa mi se usuce foarte tare iar hidratarea trebuie sa fie mai profunda.



Faptul ca are pompita, ma ajuta sa dozez produsul cu exactitate si intr-un mod foarte igienic.


Cantitatea produsului este de 200 ml. Imi pare rau ca nu e la galeata de 5 kg......... :)) glumesc (dar totusi, nu e o idee rea, hmmm?) :)) !
Aceasta face parte din categoria Yummy Fragrances si o puteti gasi in diferite magazine fizice in caz ca va ganditi sa o achizitionati. On-line nu stiu daca se gaseste, site cu comercializarea lor neavand inca firma.
Gama de produse I Love... e foarte-foarte-foarte diversificata si foarte-foarte-foarte yummy! Nu cred ca au un produs in intreg stocul care ar putea sa nu imi placa. Parca au fost create special pentru mine, pentru gusturile mele :P.


Exemple de magazine de unde puteti achizitiona produsele I Love... <3
B&B Collection
Kendra beauty cosmetics
DM (din cate stiu eu)
... va rog sa completati lista cu magazine in caz ca stiti de unde mai pot fi achizitionate.


Voi ati folosit vreun produs I Love... ? Daca nu, cu ce va hidratati pielea? :)


PUPICI CU LIPICI <3 :*



Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall