joi, 24 aprilie 2014

The One by Oriflame- sa le testam impreuna!

Iti prezentam:


Cu siguranta ati auzit/citit despre lansarea noilor produse THE ONE by Oriflame. Am vazut  materiale numeroase realizate de alte bloggerite, cu diferite prezentari si evenimente organizate cu ocazia acestei lansari. Produsele mi-au starnit curiozitatea si sunt sigura ca si voua, celor, care iubesc lumea femeii (cosmetice,posete,pantofi,bijuterii) :) !

De ce mi-as dori sa testez aceasta gama de produse?


Avand in vedere faptul ca sunt o iubitoare a tot ceea ce inseamna makeup & beauty am cateva motive de mentionat pentru care as testa cu mare drag si interes aceste produse:
1. Nu sunt genul care sa fie dispusa sa investeasca o avere in produsele de makeup & beauty iar produsele The One se incadreaza perfect pentru bugetul fiecarui buzunar.
2. Aceste produse sunt sigura ca nu m-ar dezamagi, asa cum nici pana acum nu am fost dezamagita de vreun produs Oriflame.
3. Gama produselor este larga. Cuprinde exact necesarul realizarii unui machiaj impecabil.
4. Paleta de nuante in cazul fardurilor crema, luciurilor de buze, este deasemenea foarte larga astfel incat realizarea unui machiaj devine o "joaca" si o posibilitate de a-ti lasa imaginatia sa zboare: poti realiza atat machiaje naturale cat si machiaje mai indraznete.
5. Cel mai important lucru: sunt curioasa de rezistenta si pigmentatia lor. Daca eu voi fi multumita de ele vor fi multumite si fetele mele pe care le machiez cu atata drag si interes.

Ce trebuie sa faci pentru a avea si tu posibilitatea de a testa produsele THE ONE gratuit?




Trebuie doar sa fii bloggerita si sa urmezi pasii din linkul alaturat: http://blogalinitiative.ro/campanii/intra-in-cea-mai-mare-comunitate-internationala-de-bloggeri-the-one-collective

Fa si tu parte din "THE ONE COLLECTIVE" :) !








Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall