sâmbătă, 26 aprilie 2014

REVIEW- Melcfort Skin Expert


Acum cateva saptamani, Icosmetice.ro Cosmetice Romanesti mi-a oferit posibilitatea de a testa cateva produse romanesti de pe site-ul lor.
Tin sa le multmesc pe aceasta cale pentru generozitatea de care au dat dovada si increderea acordata (nu in ultimul rand).
Acestea ar fi produsele:

Din cate am observat eu, produsele romanesti nu sunt atat de apreciate precum ar merita iar cu articolele care vor urma, si anume cu recenziile pe care le voi face acestor produse chiar sper sa va conving macar pe cateva dintre voi, sa apelati cu incredere la produsele noastre romanesti fiindca nu degeaba-i vorba: "Oriunde e bine, dar mai bine e acasa..."; tot asa si cu produsele cosmetice: degeaba incercam sa adunam produse de peste mari si tari fiindca produse bune, avem si noi, aici. Merita sa le facem cunoscute.

In acest articol, vreau sa discutam putin despre......puterea melcului :)).

Suna comic, stiu, dar extractul de melc din produsele cosmetice fac minuni cu tenul nostru, garantez :).
Inca de cand au aparut produsele pentru ten cu acest extract, am avut o oarecare retinere sa le achitionez: imi imaginam (in termeni horror vorbind :)) ) melcii storsi in recipientul cu produs :)). Am imaginatie bogata, hm? :P
Lasand gluma la o parte, urmatoarele randuri le dedic "lui", tonicului:

GEROCOSSEN- MELCFORT Skin Expert

Ambalaj: recipient din plastic, cu un capacel de protectie si un orificiu prin care se dozeaza lotiunea tonica.



In general nu sunt de-acord cu aceste "orificii". Mi se pare ca se pierde foarte mult produs cand doresc sa umezesc discheta demachianta. Mi-ar placea mai mult un pulverizator. Oricum, acest lucru nu este atat de deranjant incat sa ii ofer puncte minus produsului.

Potrivit urmatorului tip de ten: gras si acneic.

Consistenta: lichida, transparenta.

Ingrediente + cantitate: 


Mod de utilizare: se sterg fata si gatul, dimineata si seaa, cu un tampon imbibat cu lotiune. A se evita zona ochilor!

Promite: indeparteaza excesul de sebum si curata tenul de impuritati. Imbogatita cu extracte de melc si lamaie, cu proprietati antiseptice si anti-inflamatoare, lotiunea purifica epiderma, ajuta la cicatrizarea pielii si reduce tendinta de formare a cosurilor.

*fara parabeni

PARERI PERSONALE:
Lotiunea tonica pentru mine este un lucru indispensabil cand vine vorba de ingrijirea tenului. M-am obisnuit atat de tare sa o folosesc incat deseori apelez la ea pentru curatare in locul apei de la robinet.
Lotiunea tonica Melcfort a fost primul produs supus testarii din coletul prezentat mai sus. Asta fiindca e tonic, asta fiindca e Gerocossen :) si eram curioasa foarte, fiindca nu am mai testat nimic de la ei. 
Mi-a placut inca de la prima aplicare si de atunci o folosesc incontinuu (abia daca mai am un sfert in sticluta). Miroase foarte bine, nu miroase a "melc stors" asadar :)). 
Neavand un ten acneic (ci ici-colo niste puncte negre), nu am observat schimbari la acest capitol cum de altfel nu am avut ocazia de a testa nici daca cicatrizeaza sau nu.  In schimb, sebumul chiar am simtit ca este tinut sub control. 
Purifica intr-adevar fata, curata in profunzime, indeparteaza chiar si urmele de machiaj si ce e cel mai important: lasa tenul foarte catifelat si ferm. Imi este mai mare dragul sa ma curat cu ea ori de cate ori am ocazia (ocazia aceasta fiind si de 3 ori pe zi).
Am folosit-o si intre timp ce ma pensam sau dupa. Altadata, dupa aceasta procedura de "Auuuuci!":P imi apareau cosuri pe arcada indiferent cat de curatata era penseta...acum in schimb DELOC nu m-am confruntat cu aceasta problema.  

Mie mi-a placut foarte mult. Imi pare rau ca nu am putut-o testa in adevaratul sens al cuvantului; ma refer la capacitatea de cicatrizare, sa fi vazut daca intr-adevar face aceasta treaba. TOTUSI, hai sa ma bucur: nu am acnee si pete de cicatrizat :)). E de bine!!!

Sa va spun si la ce pret o puteti achizitiona: 
19,00 lei !!! Ieftin, nu? 
Accesand link-ul de mai jos, veti fi directionate catre acest produs :)

Pentru voi cat de esentiala este utilizarea unui tonic si cum va surade ideea de: extract din melc?

Pupici cu lipici Zuzulici! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall