joi, 17 aprilie 2014

REVIEW- Demachiant bifazic cu argan Farmec

Niciodata nu mi-a placut ideea de "demachiant bifazic". Am avut unul de la Balea pe care l-am si cadorisit fiindca detestam senzatia aceea uleioasa (mai ales ca tenul meu de felul lui e uleios). La putin timp dupa ce m-am descotorosit de bifazicul de la Balea, am tot citit si iar citit review-uri pentru produsele de genul; erau laudate, recomandate si am zis ca poate ar merita totusi sa ofer inca o sansa acestui produs. Legea atractiei a functionat ( :D :)) ) fiindca dupa cateva zile Farmec m-a surprins cu un astfel de produs.



Denumire produs: Demachiant ochi si buze
Tipul de ten pentru care este recomandat: ten uscat/sensibil
Ambalaj: sticluta din plastic, cu un orificiu pentru dozare
Cantitate: 200 ml
Nu are miros!

Ingrediente: 


Consistenta: uleioasa + partea lichida incolora


Cum il folosim?
Agitam bine sticluta inainte pentru a se intrepatrunde uleiul cu lichidul, dupa care picuram pe o discheta demachianta.
Pareri PRO si CONTRA:
PRO: este un produs eficient, indeparteaza foarte bine machiajul si imi place ca nu este nevoie de o cantitate mare de produs pentru a indeparta mascara spre exemplu. Curata delicat si nu irita ochii. Am incercat o metoda si mai rapida de indepartare a machiajul cu acest bifazic (v-am spus de "tehnica" aceasta si pe pagina mea de altfel): inainte de demachierea cu acesta, umezim intreaga fata din abundenta cu putina apa calduta dupa care trecem cu discheta demachianta imbibata in produs.

CONTRA: fiind pentru ten uscat/sensibil, clar nu imi place consistenta pe tenul meu gras. Deasemenea mi-ar fi placut sa aiba o aroma, dar acest lucru nu pot spune ca ma deranjeaza atat de tare. Un alt argument contra ar fi modalitatea de dozare; mi-ar fi placut sa fie cumva cu pulverizator fiindca atunci cand aplic pe discheta, deseori curge prea mult lichid si patez covorul, hainele etc. Recunosc: sunt si eu prea grabita de felul meu.

Concluzii:
Nu l-as mai achizitiona fiindca: nu este potrivit pentru tenul meu si ma enerveaza la culme senzatia aceea uleioasa. Pentru fetele cu ten uscat/sensibil zic eu: este perfect!
Bineinteles, Farmec nu avea de unde sa stie ce tip de ten am eu si a dorit sa imi faca o bucurie. A si reusit! Am sa il folosesc pana il termin, prin tehnica amintita mai sus care s-a dovedit a fi eficienta maxim :).
Este bland cu tenul si curata foarte bine, asadar fetele care nu au tenul gras pot apela la el cu incredere!

Fiecare ten, cu mofturile lui. :)

Tenul vostru ce "mofturi" are? Ati incercat vreun demachiant bifazic?

Pupici cu lipici Zuzulici! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall