vineri, 7 decembrie 2012

Termen de valabilitate al produselor cosmetice

Hello Girls...:)
Ma aflu la servici, si cum nu e prea mare "forfota" (miscare) pe-aici, m-am gandit sa ma fac utila voua:)
Cu siguranta majoritatea dintre voi sunteti mari admiratoare a tot ceea ce apartine de Lumea Cosmeticelor; ba chiar mai mult aveti acasa o intreaga colectie de produse pentru makeup, unele mai vechi, altele mai noi, unele testate, altele inca sigilate... Colectionam pe ele non-stop! Avem acasa 10 rujuri si 3 fonduri de ten, dar cand ne aflam in supermarket si gasim oferte bune la ele, ne mai cumparam o tura. (cunoooooosc asta:P)
Eiiiiiii, intrebarea intrebatoare este: Totusi, aceste produse cand expira?????? Cat le mai pot tine oare in sertar???

In mod sigur ati observat ca pe majoritatea produselor cosmetice nu apare un termen de valabilitate, tocmai din aceasta cauza nu stiti cand expira. Pentru a evita reactiile adverse in urma utilizarii unui produs expirat, m-am gandit sa va vin in ajutor. Cum nimeni nu s-a nascut "scolit", cu toate informatiile implantate in creier, am dat un search pe google si am gasit un articol (mai mult decat util) legat de tema aceasta, si anume: termenul de valabilitate al produselor cosmetice. Am sa va citez cateva paragrafe din acesta (sursa: www.pasagera.ro):
"Există un cod pentru fiecare produs care de obicei este format din litere și/sau cifre și care conține în general informații despre data de fabricație, eventual lotul din care provine. Îl găsiți inscripționat pe ambalaj. Sunt companii care fac aceste coduri foarte ușor de descifrat, cum ar fi Mac. Majoritatea producătorilor folosesc coduri care, cel puțin pentru mine, sunt imposibil de descifrat.
Există însă, din fericire, câteva site-uri unde puteți verifica termenul de valabiliate al produselor dacă aveți codul lor. Unul dintre ele este: click aici.  Acest site nu are în baza de date toate companiile producătoare, dar cu siguranță puteți beneficia de avantajul de a ști termenul de valabilitate al unui produs chiar înainte să îl achiziționați."

Eu va sfatuiesc sa incercati aceasta "smecherie" si de ce nu, sa va faceti ordine printre produsele cosmetice de care sunteti constiente ca sunt VECHI, oricat de dragi v-ar fi. 
V-am pupat! :*




2 comentarii

  1. Hmm bine de stiut...nu mi-am dat seama ca au un cod de genu, adica eu doar am observat cel care scria ca dupa gen 6 luni sau 12 luni de la deschidere e bine de folosit.

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur daca ti-am fost utila in vreun fel:) Nici eu nu stiam de codul respectiv ca poate fi verificat sau ceva...Am dat de aceste info intamplator :) Ma bucur ca ai lasat comm:*

    RăspundețiȘtergere

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall