duminică, 23 decembrie 2012

NOTD- Unghiute de Craciun


Salut fetele cochetele,
Ne-am impodobit bradutul, ferestrele, ne pregatim cu cozonaci proaspeti, fierbem vinul....e aici Craciunul:) Pentru a fi in pas cu aceasta sarbatoare, impreuna cu alte cateva bloggerite simpatice ne-am gandit sa facem o colaborare. Sa postam pe blog fiecare cate o manichiura de Craciun. :) Este prima mea colaborare (si sper ca nu ultima:P), avand in vedere ca blogul meu e recent infiintat. Mi-am lasat imaginatia putin sa zboare, am incercat sa creez o manichiura mai vesela, colorata, jucausa:) Va las cu fotografiile :*.




Imi cer scuze, fotografiile nu sunt foarte clare:( Nuantele folosite sunt mult mai pigmentate decat se vede. Aparatul meu foto "sufera" si nu-si face treaba cum trebuie. Sper sa va placa totusi, astept parerile voastre :*
Hugs!


Mai jos aveti o lista cu cateva bloggerite care au facut un post exact pe aceeasi tema (colaboratoare):
(P.S: lista de mai jos am copiat-o de la una dintre bloggerite. Motivul: de cateva zile am probleme cu internetul, abia am reusit sa finalizez si postarea aceasta, astfel nu am reusit sa deschid si sa copiezi adresele tuturor bloggeritelor care au participat la aceasta colaborare.)

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall