luni, 24 decembrie 2012

Gerovital- Nivea- ELF Zit Zapper

Fetelor, sufar de exces de sebum:)) 
Mi-am cautat ca o disperata un gel de curatare si o crema matifianta calumea si intr-un final am dat de ceva:) 
Pana nu uit: am un ten foarte-foarte-foarte gras si multe puncte negre:( Cea mai mare problema o am cand sunt stresata sau nervoasa. Efectiv, imi rup cosii:(( Mereu raman cu pete si cojite:(. Mama cand ma vede in halul acesta la fata, ma intreaba din start: Iar esti stresata???:))
Sper sa va fie de folos acest review.

  • Gelul Spumant Antimicrobian GEROVITAL -avand in vedere faptul ca acesta este mai mult pentru combaterea acneei, am zis totusi, hai sa o incerc!  Miroase fenomenal, face spume, e delicat, curata bine si iti lasa pielea foarte catifelata. Sebumul meu ce-i drept, nu sta departe timp foarte indelungat (probabil ii lipsesc:)) ).

  • Crema hidratanta matifianta Nivea -e usoara, deloc grasa! Ma dau cu ea imediat dupa ce am utilizat gelul de la Gerovital (dimineata si seara la demachiere). O mai folosesc in timpul zilei, la servici (mereu am la mine servetele umede, si cum nu ma dau foarte des cu fond de ten, imi permit sa scot un servetel umed, sa imi curat fata si sa ma dau cu Nivea <3. 
  • ELF Zit Zapper (cu Acid Salicilic) - ori de cate ori observ un cos nazdravan, rosu si dureros, aplic solutia Elf care efectiv calmeaza durerea si ajuta la vindecarea mai rapida a acestuia. Vezi review-ul acestuia pe site-ul ELF AICI .
Recunosc: ar trebui sa urmez si un ritual de exfoliere a tenului si utilizarea unei masti macar o data pe saptamana.. Dar! Sunt prea "bagata in priza" (grabita) si fara rabdare, momentan! :">


Kisses and Hugs Girls.................... Ho Ho Hooooooooo:)
   




Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall