vineri, 11 septembrie 2015

Review: Miss Carolyn 24h Lipstick


    Rujurile au fost si vor fi mereu "armele secrete" ale femeilor; sunt si vor fi acel "ceva" care intr-o fractiune de secunda iti schimba infatisarea si iti ofera un gram de incredere in sine mai mare + sa nu uitam: culoareeeee.
Orice tinuta, fie ea eleganta, casual sau office este completata si scoasa din anonimat atunci cand pe buze purtam un gloss sau un ruj. In cazul meu si rimelul are exact acelasi rol :D.
Daca tot am inceput de cateva saptamani "sa va bat la cap" cu site-ul Pretty Store, uite ca nu am de gand sa incetez si o fac si azi :).
Review-ul de astazi este inca o dovada "vie" ca si un produs ieftin se poate inalta la asteptarile noastre si pot fi pe bune, calitative!



MISS CAROLYN 24h Lipstick este rolul principal in articolul de astazi.


Am primit 2 nuante; 2 nuante vibrante, una mai frumoasa decat cealalta.


Nr.112 este un rosu senzual, romantic; rosu de altfel mereu ma duce cu gandul la dansatoarele flamenco :D Nu stiu de ce... oricum am mai pomenit asta intr-unul din articolele mele.


Nr.111 este fuchsia acela indraznet, un fuchsia pe care mi-a fost mai mare dragul sa il port. Perfect pentru vara <3, imi place cum ma prinde..ce sa mai? Il ador!


Rujurile MISS CAROLYN 24h dispun de un ambalaj relativ simplu dar totusi dragut si de efect. Au o greutate de 3,8 gr si promit rezistenta la transfer si culoare, timp de 24h.
Paleta de nuante a acestor rujuri este foarte larga (click AICI pentru a o vedea) si au un pret numai bun pentru buzunarele "aerisite" :D : 15,00 lei.
Nuantele sunt vibrante, pline de viata, foarte pigmentate, persistente.


Textura lor este cremoasa, aluneca efectiv pe buze si le umple de culoare intr-un mod uniform.


SWATCH Miss Carolyn 24h


  
  In ciuda texturii cremoase de care dispun la inceput (la aplicare) acestea devin la un moment dat mate: mai exact dupa ce dispare primul strat superficial de luciu. Nu usuca absolut deloooc buzele iar rezistenta acestora trebuie sa mentionez ca este demna de invidiat!
V-am pregatit doua colaje pentru a va convinge si voi de acest lucru si de diferenta intre finish la aplicare si dupa cateva ore BUNE de purtat:

# 112
# 111

    De rezistat acestea nu rezista chiar 24h dar lasa buzele pigmentate, nuanta persistand pe buze si dupa cateva ceasuri bune; timp in care am mancat, am baut. In cazurile de mai sus m-am dat cu rujul dupa cum puteti vedea dimineata, iar dupa-masa buzele inca erau colorate. Aceeasi intensitate o aveam pe buze si seara la ora19:00. Acel ultim strat chiar persista si pot face sa retusez sau nu; buzele tot colorate le am.
Stratul "gros" sa zic asa (ca in prima fotografie) persista aproximativ 2 ore, dupa care incet-incet incepe sa "se stearga" dar la finalul zilei buzele mele tot pigmentate sunt.

    Mai jos aveti o fotografie clara (consider eu) din care va puteti da seama cum raman acestea dupa ce incerci sa le stergi. In cazul de fata am dat cu degetul de cateva ori peste ele in ideea sa le manjesc cat mai tare sa observ cum ramane ultimul strat:


Pe mine sincer m-au convins :).

Sunt rujuri relativ ieftine dar consider ca au o calitate care se ridica, cu mult peste.
De cate ori le purtam imi aduceam aminte de rujul verde pe care il avea mama :). Si acela pigmenta asa frumos buzele desi nu era stratul gros de ruj acolo.

Pupici cu lipici ! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall