marți, 1 septembrie 2015

DRESSLINK HAUL

    Zilele trecute mi-a sosit coletul  DRESSLINK. Am fost tare nerabdatoare sa va arat ce am comandat de la ei dar fiindca sunt din nou foarte aglomerata, nu am putut face asta decat pe reprize: intr-o zi am facut pozele, in alta zi am reusit sa le editez cat de cat si peste aaaalte cateva zile (adica azi) m-am asezat fuga la pc si am zis sa postez articolul.
    Am optat pentru o geanta potrivita anotimpului in care tocmai astazi am pasit - toamna :D plus niste pensule ! Era clar, cum sa evit sa pun in cos si niste pensule, hm??? :)





    Geanta dupa cum va spuneam este perfecta pentru toamna. Este mare, incapatoare, cu multe buzunare/compartimente; in plus are si o curea mai lunga ajustabila pentru a o putea purta pe umar sau tip postas.
Mi-a placut mult nuanta acesteia si pot spune ca este o geanta destul de rezistenta. Eu in mod normal (mai ales la birou) imi umplu gentile cu toate vrutele si nevrutele ! Gentile care rezista unui asemenea "chin" isi merita banii garantat :D.

Geanta poate fi comandata de AICI la pretul de 6,22 $ si este disponibila in 4 nuante:
*negru
*mustariu
*rosu
*mov

Mi-e foarte draga, am o pereche de cizmulite de toamna intr-o nuanta aproape identica. Le voi asorta numai bine :). I LOVE YOU AUTUMN si-ti iubesc nuantele !!! :P

    Pe langa geanta, sa va mai arat si niste pensule:


    
    Pensula pentru contur mi-o doream de foarte mult timp <3. Aceasta are perii foarte fini si faciliteaza aplicarea pudrei de contur.


Este realizata din fire sintetice si dispune de un maner din lemn. Costa 2,91 $ si o gasiti chiar AICI.
Nu ma asteptam sa fie atat de fina dar recunosc ca am ramas foarte placut surprinsa :).

Set 20 pensule
    
    Un set dragut, si foarte ieftin. 
Intreg setul este realizat din fibre sintetice continand atat pensule pentru pentru fata cat si pentru ochi sau buze. Cele pentru ochi sunt pensule plate toate, ceea ce ma bucura fiindca aveam prea putine.



   
    Imi place maxim aspectul lor, faptul ca sunt usoare si comode la utilizare. Nu au un maner foarte lung (unele au ~ 13 cm lungime) si sunt foarte bine gandite. 3 pensule sunt cu doua capete :). Practic dispun astfel de 23 pensule nu de 20 din cate e format setul :). 
Acesta este disponibil AICI la pretul de numai 5,07 $.
Singurul lucru care m-a dezamagit la ele este faptul ca unele sunt denumite aiurea, in sensul ca pe o pensula pentru ochi (mai exact o pensula subtire pt eyeliner) este denumita a fi pentru buze. Un alt lucru, firele pensulei pt eyeliner mi se pare a fi mult prea scurte, mai degraba ar fi potrivita pentru nail art. Nu este deloc comod sa trasezi linia cu ea. Sunt pensule foarte ieftine, aceasta ar fi si explicatia celor "negative" insirate. In schimb, ma repet: ma bucur ca pensulele pentru ochi sunt plate si ma bucur deasemenea ca am pensule pentru stilizarea sprancenelor <3. Acelea chiar imi plac :).
    La pretul pe care il are nu ma asteptam sincer la ceva WOW dar pentru pretul pe care il au eu zic ca sunt numa' bune! Eu ma voi folosit mai mult de cele pentru ochi si sprancene + minunata pensula pentru contur :).

    Site-ul este atat de emancipat, contine atat de multe lucruri tentante incat mi-am mai umplut wishlis-tul cu ceva :D:

Bureteii pentru machiaj care au devenit un must have pentru mine. 


Acest maiou este incredibil de frumos si foarte ieftin <3 Mi-l si imaginez deja imbracat la birou cu un sacou pe masura :).


Hainele lor sunt majoritatea pe gustul meu, pacat ca silueta nu-mi permite sa visez la orice :P.
Un alt tricou elegant care imi place ar fi ACESTA :


si ACESTA :


     Lista mea ar mai putea continua :D
   Voua ce v-ar placea din cele insirate mai sus?

PUPICI CU LIPICI ! :*


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall