duminică, 12 iulie 2015

Review: Kit Epilare ...Ouuuuch: I did it !

    Hello Zuzu girls !
    Epilatul cu ceara doar pentru mine a insemnat o problema pana acum? Doar eu nu am avut curaj sa apelez la metoda de epilare cu ceara in locul aparatului de ras? Sper ca nu :D.
In cei 25 de ani ai mei credeti-ma ca maxim de 3 ori am incercat sa ma epilez cu ceara. Mustata bineinteles am indepartat-o mereu prin metoda aceasta altfel....as putea-o impleti :)).
Dupa acele "tentative de epilare" pe bune ca am ramas cu sechele. In loc sa o iau cu frumosul si sa apelez la un salon macar prima data, eu cu tupeu am inceput defrisarea de una singura acasa. Mare pacat... am ajuns sa am fobie de ceara, nu altceva. 
    Colaborarea cu EpilatPRO a fost imboldul meu pentru o noua operatiune ...usturatoare :)). Asta fiindca am primit un kit complet de epilare format din:
  • 1 incalzitor de ceara
  • 2 rezerve ceara cu Azulena
  • 1 rezerva ceara cu Titan Rosa
  • 1 rezerva ceara cu Miere
  • 1 pachet de benzi pentru epilat cu 100buc.
 
    Dupa cum va spuneam, ideea de epilare cu ceara mereu ma speria. Nu supoooort acea durere mai ales daca imi efectuez de una singura epilarea. Cand apelez la ajutorul unei prietene...suport cumva, nu imi arat dintii chiar asa... :D
Zilele trecute, vremea mohorata si ploioasa mi-a oferit prilejul de a testa kit-ul. Era prea rece sa port pantaloni scurti sau fuste deci nu mi-a vazut nimeni "pulpele" daca sunt epilata sau nu :D. Am lasat sa creasca firicelele cum vor ele iar ieri mi-am luat inima in dinti (e soare acum, e cald...e vreme de strand, e Luna lui Cuptor, stiti voi...). 



    Ouchhh, I did it !!! M-am epilat in sfarsit cu ceara!
    Am optat pentru rezerva cu ceara Azulena; am pus-o la incalzit...si am inceput sa o intind pe picioare pe portiuni mici, incat sa reusesc "dintr-o lovitura" sa o indepartez cu banda. Nu zic ca nu a fost dureros, as minti! Nu sunt obisnuita sa folosesc ceara si clar, pana ma obisnuiesc, mai dureaza. Dar e un inceput bun, nu? :D Diferenta e sesizabila acum. Am indepartat usor firele de par, dar cu mana tremuranda. TREBUIE sa ma obisnuiesc, nu neg asta.


    Incalzitorul de ceara face treaba buna. De regula ceara se lasa o jumatate de ora la incalzit dar bineinteles depinde de ceara pe care o folosim (aici ATENTIE ! Sa nu lasati ceara prea mult la incalzit, sa nu va ardeti. Eu pe asta n-am facut-o..ma si mir :D Sunt o bleaga cand vine vorba de asa ceva.). Mereu trebuie sa verificam daca ceara nu este cumva suuuupraincalzita!
Nu folosim acest kit atunci cand: avem varice, capilare dilatate. (incalzitorul de ceara este oricum insotit de un prospect de utilizare).






       
    Intreg Kit-ul costa 84,00 lei si il gasiti disponibil chiar AICI.
Am sa incerc sa il folosesc si la axile sau bikini; nu stiu cand, dar imi fac curaj :D. Aparatul de ras nu e tocmai cea mai buna varianta...e rapida dar obtii numai efect imediat nu si de durata.
    Pe site-ul EpilatPRO gasiti absolut orice din categoria " Epileaza-te in confortul casei tale!". Preturile produselor sunt extrem de mici! E rentabil din toate punctele de vedere sa te ingrijesti acasa mai ales daca dispui de produse de calitate cum sunt acestea de la EpilatPro.  
    E necesar sa ne informam cum se procedeaza cand vine vorba de epilatul cu ceara. E bine sa fim atente la fiecare detaliu: pielea sa fie curata, degresata, banda cu ceara sa o tragem invers fata de directia cresterii firului de par, rapid! Dar banuiesc ca stiti voi asta :).

Voi pentru ce metode de epilare optati? :D



    

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall