vineri, 3 iulie 2015

Produse Terminate...

Hello  !!! <3
De la ultimul articol  cu Empties (postat pe 30 martie) am reusit sa umplu iar o sacosa mare cat casa de recipiente goale.
Credeti-ma pe cuvant ca ar fi fost si mai multe dar deseori din instinct le aruncam direct in cosul de gunoi sau prietenul meu isi lua prea in serios rolul de "Barbat de serviciu" si arunca tot ce nu sufla :)).
Sa inceapa lista cu produsele terminate + recenziile scurte ale acestora.

Apa Micelara BIODERMA

O stiti din articolul cu SWAP-ul de cosmetice facut impreuna cu draga mea Luiza (Be Beautifulll).
Mi-a ajuns aproximativ 2 luni (mi s-a parut ca am terminat-o destul de repede) dar acum, daca stau bine sa ma gandesc...am folosit-o aproape zilnic si totusi: e ceva daca mi-a ajuns 2 luni! Mi-a placut maxim! E special creata pentru tenul mixt sau gras, curata foarte bine si lasa tenul neted, reimprospatat. Indeparteaza eficient urmele de machiaj!


Corectorul cu acoperire maxima ELF

Mai tineti minte de cate ori v-am batut cu el la cap? Nu va doare inca?? :))
Doamne...deci il adoooor!! Recent v-am aratat ca mi-am mai cumparat 2 bucati (click AICI pentru articolul respectiv). Sunt extrem de multumita de el, extrem!
V-am pomenit de el in cateva articole, unul ar fi chiar ACESTA cu machiajul before-after :).
IL RECOMAND !!!

Spray pentru fixarea machiajului AVON

L-am terminat fiindca mi-a facut placere sa il folosesc!
E ieftin dar bun in conceptia mea. Pe aceasta cale vreau sa va sfatuiesc sa nu judecati un produs dupa brand. Oricine aude de AVON se tine de cap si sincer... nu inteleg de ce? Au atat produse naspa cat si produse bune. Unul dintre cele bune ar fi acest spray pentru fixarea machiajului. Nu incarca tenul, nu il lasa "intepenit" ci fixeaza usor. Lista cu produse AVON pe care le recomand e un destul de lunga, daca doriti am sa va pregatesc un articol special pe aceasta tema.

Benzile cu ceara SkinSoSoft AVON

De la majoritatea benzilor cu ceara, dupa ce imi epilam mustata, ma trezeam cu iritatie. Benzile SkinSoSoft sunt momentan singurele care nu mi-au creat neplaceri :).
Le-am terminat, adios...urmeaza alta cutie :D

Perle Catherine Arley LADY'S

Pe acestea cred ca le-am folosit de maxim 3 ori. Le arunc fiindca sunt vechi si nu ma risc sa le folosesc. Mi-au placut fiindca ilumineaza tare fain pometii iar culoarea ramane asa subtila...
Sunt tare ieftine (vreo 15-20 lei) dar imi plac :).
Nu sunt pigmentate sunt mai mult iluminatoare cu putina nuanta subtila.

Crema Hidratanta GEROVITAL

Un alt produs...pe care nu l-am terminat ci a expirat. Am folosit-o doar cand imi aduceam aminte de ea. Sunt mai mult axata pe crema mea preferata de la IVATHERM Aquafil Light. Restul cremelor pe care le detin...expira incet si sigur :))). Tenul meu mixt nu prea are nevoie de hidratare, aceasta de la Gerovital nu mi s-a potrivit prea tare.. se si vede :D O arunc, si am in cea mai mult de jumatate :D. La un ten uscat sau normal cu siguranta isi facea mai bine treaba :).

CICA Fond de ten MAC-mac

L-am primit mai demult...stiam clar ca nu e original! Sa se inteleaga ca nu-s incuiata, da? :D
Eram totusi (pe atunci) curioasa de el...rau destul! Spun asta fiindca nu l-am pus pe ten NICIODATA! Miroase oribil, acoperirea...e egala cu zero. Mai mult acopera o crema pentru ten decat acest fond de ten :D. Cu asta am zis tot! E plin...mars la gunoi!

Mascara ScandalEyes RIMMEL

Rau imi pare ca l-am terminat...acum am altele "pe stoc" dar cu timpul am sa il recumpar fiindca l-am adorat! M-am obisnuit greu cu forma periutei de care dispune ...dar conteaza ca m-am obisnuit :D
Il recomand pentru fetele care au ochii mari si doresc gene ca stresina de la casa :D.

Mascara Winged Out AVON

L-am achizitionat recent...l-am folosit de vreo 2 ori...e plin....merge la gunoi!
HABAR nu am cum au putut inventa asa ceva!!!! Periuta e HORROR ! Daca vrei sa-i scoti ochii cuiva..apeleaza la periuta rimelului WINGED OUT ! Succes garantat!
Mi-a zgariat efectiv linia apei, e oribil!

Luciu de buze Isabelle Dupont LADYS

Un  alt produs expirat..pe care l-am adorat!
Avea o aroma tare yummy si arata tare bine pe buze. L-am folosit destul de des dar de ceva timp il aveam ratacit pe undeva si cand l-am redescoperit ..mirosea deja ciudat.
Nu rezista mult pe buze dar mi-a placut :). Il aveam mereu la indemana si il reaplicam dupa ce-l mancam :)))))

Demachiant Byphasse (REAL)

Si acesta a reusit sa expire... Am uitat de el, bine de tot! A fost cumparat din REAL Hypermarket impreuna cu o lotiune tonica din aceeasi gama. Mi-au placut fiindca faceau treaba buna, miroseau tare bine, aveau o cantitate de aprox. 500 ml si costau 15,00 lei fiecare. Din cate am observat multe fete achizitionau produsele Byphasse. Inseamna ca a fost ceva de capul lor, nu? :D

Fond de ten Max Factor WHIPPED CREME

V-am povestit despre el AICI . Si-a schimbat putin mirosul si am evitat sa il mai folosesc. Recipientul l-am curatat si pastrat fiindca vreau sa pun in el un pigment :D.
Pe tenul mixt sau gras nu rezista prea mult dar mi-a placut :).

Senses Mood Therapy Indulgent AVON

Un gel de dus adica :) Aroma yummy, era cremos.. facea spuma :))
Mai multe nu pot zice :). Nu e un gel de dus minune, gelurile de dus Senses nu sunt "preferatele" dar le cumpar fiindca au un pret destul de ok si aromele sunt foarte diverse :).

Nivea INTIMO- Double Effect

Mi-a placut tare mult. Chiar ofera prospetime si faciliteaza epilarea <3. 

Sampon PANTENE

Curata si miroase tare bine dar nu mi s-a potrivit. A doua zi parul meu era fara vlaga, nu avea deloc volum, era "pleostit" efectiv. Nu am sa-l mai recumpar, clar.

Apa de gura Signal White Now

A functionat...mai slab decat alte ape de gura. Avand in vedere faptul ca e mai scumpa decat Aquafresh spre exemplu...nu e cu nimic mai speciala. Pentru mine personal nu era suficient de mentolata, asta nu mi-a placut. Nu ramaneam cu senzatia de respiratie "ca gheata" :D.

Pasta de dinti Colgate Advanced White

In casa noastra folosim doar Colgate :) 
Asa ne-am obisnuit, ne place :).
Lacalut vom folosi cand vom avea proteza :)))

B.U IN ACTION

Doamneee <3 Le-am adorat !!! Deodorantul ofera protectie maximaaa si miroase demential ! Ii simti aroma intreaga zi <3. Eu nu sunt adepta deodorantelor in varianta spray dar pe acesta l-as recumpara la infinit !
Gelul de dus e cremos si yummy la maxim ! Imi venea sa il mananc! Aroma lui persista pe piele foarte bine. Ambele perfecte pentru vara :).
Le recomand cu cel mai mare drag!

Lady Speed Stick
(stiti deja ca Lady Speed Stick este deodorantul meu preferat pe care nu incetez sa il folosesc de ani de zile :) ).
1. varianta baton-crema


2. varianta Gel

Sunt extrem de multumita de ambele dar daca ar fi sa aleg unul, l-as alege categoric pe cel gel. Nu pateaza, miroase proaspat intreaga zi, ofera protectie. 

Parfum CEZARA Slim Line (MARCMAN)- 15 ml.


OMG ce ador parfumul acesta. Un parfum de lux, altfel nu il pot numi. Persista intreaga zi, e demential! S-a potrivit perfect gusturilor mele. Am tot incercat sa am grija, sa dau cate un puff mic sa nu il termin....dar i-a venit sfarsitu' :(
Din pacate parfumurile pe site-ul Marcman sunt de maxim 20ml :(. Cezara il gasim doar in varianta de 15 ml; de era o varianta de macar 30 ml imi comandam clar unul. 
Asa, costa  23,99 lei.
L-am ADORAT! 

Servetele umede PURE

Am terminat o groaza de pachete dar am pastrat unul singur pentru acest articol. In general doar PURE folosesc...nu aveam rost sa va arat acelasi ambalaj de 1000 de ori.
Sunt umede, placute la atingerea tenului (le folosesc inclusiv pentru demachierea rapida) + pentru igiena.

Fixativ SYOSS

Il tot cumpar si recumpar :)
Imi place foarte tare, nu imbacseste parul si miroase fe-no-me-nal :D

Mini- Fixativ TAFT

Are rost sa zic ceva de fixativele TAFT? Nu cred.
Nu le poti compara cu nimic altceva! Sunt extrem de bune!!!

Deo Spray C-THRU

Ce pot sa zic despre acesta? Mi-a placut! Atat :D
Ador toate aromele colectiei C-THRU, no comment :)

NAROTIC Eau de Parfum (Blue.Up)

Costa maxim 40,00 lei si e fenomenal!!
L-am cumparat de la cineva acum aproximativ 3 ani si abia acum am reusit sa il termin.
Are 100 ml si miroase intreaga zi !
Vroiam sa va scriu notele de varf ale acestui parfum dar nu le gasesc pe nici un site :(.

So Elixir YVES ROCHER

L-am terminat si pe acesta :)
L-am folosit cu grija, imi era mila sa il termin dar odata si odata era clar ca se goleste :D.
Miroase...pff: prea bine!
Daca sunteti curioase de notele acestuia, va invit sa intrati pe pagina YR :) (sa nu va plictisesc :P ).

Outspoken FRESH by Fergie (AVON)

Parfumurile le termin cel mai repede se pare :))
Acesta e unul dintre parfumurile preferate de la AVON. E perfect pentru vara, e fresh, persista, il ador! M-am aprovizionat deja cu altul :P
Asta ca sa stau cu sufletul linistit :D

Parfum Treselle AVON

Sunt sigura ca il cunoasteti :)
Imi place foarte mult. Sunt o obsedata de parfumuri :O !

Spray de corp Natural cu vanilie AVON

Spray-urile de corp sunt esentiale pentru mine, mai ales vara.
Ma reimprospatez la foc automat, incap bine in geanta, aromele lor sunt tare yummy si au un pret excelent.
Am mereu cel putin 3 sprayuri de corp! Ma aprovizionez cu ele sa nu ma trezesc cu stocul 0 :)))

KINDER BUENO - pentru ca tin la silueta mea :)))

 Ambalaje Kinder Bueno v-as putea arata cel putin 20 din ultima luna :))
E desertul meu preferat in ultimul timp.
Prea imi place :)


Cam acestea ar fi produsele terminate in ultima perioada :D
Voi "cu ce ati mai dat la gunoi" ? 
:D

Pupici cu lipici Zuzulici :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall