vineri, 5 septembrie 2014

Favoritele lunii August

    Nu v-am pregatit de foarte mult timp un astfel de articol, asa ca......... :) astazi (cu intarziere) va prezint produsele preferate pe care le-am folosit cel mai des in luna care a trecut.
    Nu sunt multe la numar, nu am in "favoritele" de acum produse de makeup fiindca nu ma machiez :D oricand de incredibil v-ar parea asta. Makeup-ul meu zilnic consta in mascara si atat :). Fara mascara nu fac nici un pas, nu ies pe usa, nu respir, nu mananc, nu beau, nu ma arat lumii :)))))))) !
    Sa va arat asadar care sunt acele produse pe care eu le recomand fiindca le-am folosit si mi-au placut enorm de mult, mi-au fost de folos si nu in ultimul rand isi merita banutii.

☆ FAVORITELE LUNII AUGUST 2014




1. Mascara Miracle Lash de la Golden Rose-
Tot ce pot sa spun este ca acest rimel e de departe unul dintre preferatele.  Am incercat sa storc produsul cat de mult :)) si iata ca l-am si terminat dar nu ma opresc aici :) Nu am de gand sa renunt la el asta daca nu cumva gasesc altul si mai bun desi ma indoiesc fiindca in cazul de fata raportul pret-calitate e imbatabil :) I-am facut review AICI in caz ca doriti sa cititi mai multe detalii.


2. Weleda shower cream-
Aroma de rodie ma imbata, nu altceva <3. E absolut minunat si parfumat-parfumat-parfumat :D. Un gel de dus crema pe care il adooor dar habar nu am de unde l-as putea reachizitiona (pe acesta l-am primit cadou). Face spuma multa iar mirosul chiar persista pe piele. L-as putea include intr-un "empties" fiindca e gol deja :D. Va rog sa ma anuntati daca stiti de unde l-as putea cumpara :).


3. Lady Speed Stick gel-
Tot la el ma intorc...tot la el. Un deo-gel extraordinar de bun din toate punctele de vedere: miros, pret, protectie, formula etc. Il folosesc de foarte mult timp dar recunosc ca tentatia a fost mult prea mare iar in luna august (pe la inceput) mi se terminase deodorantul si mi-am cumparat un altul de la Garnier. Nu vreti sa stiti ce dezamagita am ramas de el. Dupa 3 zile am dat fuga la magazin si l-am recumparat pe acesta care niciodata nu m-a dezamagit si nici nu mai am de gand sa il schimb. La nnnnnaiba de curiozitate :)))!


4. Gliss Spray (leave in conditioner)-
Parul meu ca maciuca necesita ingrijire... si nu orice fel de ingrijire. Nu il folosesc pentru prima data, stiam ca face treaba buna dar o perioada am uitat de el. Acum in schimb il folosesc iar fiindca face parul mai matasos, il parfumeaza placut si ii ofera un luciu natural + pieptanarea devine mai facila.



5. I love... Coconut & Cream Body Lotion-
Daca spun ca imi vine sa o mananc, sa ma credeti! Maaaaaaaama ce aroma de cocos yummmy are! :O Serios, abia ma abtin sa nu o gust :D. Desi urasc sa ma dau cu lotiuni de corp, vara aceasta am apelat la I love...Coconut & Cream fiindca evitam sa ma sterg foarte bine cu prosopul dupa baie din cauza caldurii, iar pielea mea deja se usca mai ales pe picioare. A fost ajutorul meu de nadejde <3 Hidrateaza foarte bine, se absoarbe repede, nu ramane alba in momentul in care o intinzi pe piele si persista mirosul <3. Love it!



6. Naturals Kids (spray pentru descurcarea parului)-
Da, e pentru copii dar cine a zis ca parul meu nu se incalceste?  ๏ ̯͡๏
Chiar descurca parul iar mirosul de pepene ma face sa o folosesc cu si mai mare drag :). Pulverizez pe parul umed si trec cu peria....descurcarea "claiului de fan" din capul meu chiar devine mai facila :).



7. City Rush EDT by Avon- 
Sunt o fana a parfumurilor puternice, fresh, florale, dulci etc. City Rush a fost unul dintre parfumurile pe care le-am folosit cel mai des in August. Nu ma opresc niciodata la unul singur, imi place sa le schimb, sa incerc mereu o aroma noua.
Note de varf- bergamota, prune, note verzi
Note de mijloc- dalie neagra, trandafir, orhidee
Note de baza- acorduri lemnoase, patchouli, mosc



Acestea ar fi produsele folosite de mine in exces in luna August :). Ale voastre care au fost?
PUPICI CU LIPICI :*:*:*
AnytaGyo

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall