luni, 10 iunie 2013

We love ELF ...

Hello fetele cochetele!
V-am promis ca am sa incerc sa intru din nou in ritm fiindca lipsesc foarte mult in ultima perioada. Dupa cum v-am mai spus, am examene peste examene si o mie si o suta de treburi care imi rapesc din timpul asta pretios...fara mila! Incerc sa imi reiau activitatea prezentandu-va cateva produse ELF care mi-au sosit aproximativ de o saptamana. Eu personal..iubesc produsele acestea; nu doar fiindca preturile sunt pentru toate buzunarele dar si calitatea este una mai mult decat buna.
Pe la sfarsitul lui mai era o oferta de genul: "Comanda in valoare de 39,00 ron si primesti GRATIS pensula Blending Eye, pensula pt aplicarea fardului de pleoape si pensula eye crease. Bineinteles ca am profitat de oferta:)
Iata ce mi-am comandat:

 Luscious Liquid Lipstick- pe acestea le-am cumparat pentru mama mea. 
Nuanta: Ruby Slipper

Concealer-ul minune :) Cica are o putere de acoperire foarte mare incat si un tatuaj il faci sa "dispara":) Nu am reusit sa o testez calumea numai pe mana. Pot spune ca pana acum imi place efectul de acoperire.  Eu am optat pentru nuanta Nude dar mi se pare ca e prea deschisa. Trebuia sa aleg o nuanta cu un ton mai inchis. Oricum, sub fondul de ten va arata perfect, zic eu :D

Bureteii pt uniformizarea fondului de ten i-am ochit de ceva vreme, dar ma tot razgandeam cand eram pe punctul de a-i comanda. Acum, am decis sa ii pun acolo frumos in "cosuletul virtual" fiindca am auzit doar cuvintele de lauda la adresa lor. Sunt curioasa cum isi vor face treaba :)

Imi doream deasemenea, si un eyeliner gel bun. Acesta imi place a nebunie, e pigmentat, cremos si il intind foarte usor. Are alaturi o mini pensula unghiulara pentru trasarea liniei cu tus:) Din pacate... pe pleoapele mele nu rezista :((( 
Nu rezista, in sensul ca se ia nuanta de pe marginea genelor si se aduna foarte urat la cutele pleoapelor :( Arata mai mult decat vai s-amar! L-am testat si la cliente, dar la ele nu exista problema aceasta. 
Pleoapele mele mereu m-au enervat! Avand tenul gras, si acestea au o tenta de-aia uleioasa, pe deasupra le simt foarte lasate :(


Acestea sunt pensulele pe care le-am amintit mai sus si pe care le-am primit cadou la o comanda minima de 39,00 ron :)
Le iubeeeesc!!!

Cam atat in ceea ce priveste produsele ELF:)


Pana nu uit!! Ia vedeti ce surpriza mi-a facut o clienta draguta :D



Am ramas MASCA!!!!! Nu mi-a venit sa cred cand le-am vazut <3
Set cu 30 de pensule Fraulein!
Sunt foarte moi!!! <3 Abia astept sa le testez :D


 Revin incetul cu incetul...va sunt datoare cu o groaza de review-uri! Trag aer in piept si le fac, promit! :P
Mai am putin stres si gata :*
V-am pupacit! :*





9 comentarii

  1. Ne innebunesti :)) Si eu am aceiasi problema cu pleoapele mele. Orice eyeliner as folosi mi se scurge efectiv si arata creepy in mai putin de o ora. Trebuie sa gasesc ceva primer minune probabil. Succes cu examenele si te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult!!! Eu imi urasc pleoapele efectiv!! Orice primer as folosi, pleoapele tot cazute mi-s :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mvaaaaaaai ce ma oftic ca am ratat oferta, ooof.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) :* Mereu baga ceva oferta buna pe Elf...Eu personal m-am abonat la newsletter. Tu esti abonata? Asa esti la curent cu toate :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Oferta de la ELF a fost super. Eu inca nu mi-am facut curaj sa comand nimic de la ei, insa vara asta o sa imi fac de cap :)) Sa le folosesti pe toate su spor si drag.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi Maria! Recomand produsele ELF cu toata increderea! Raportul pret-calitate dupa cum ziceam.... castiga increderea omului :D Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place enorm de mult mirosul lipstikurilor <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dragut din partea clientei tale <3
    Si mie imi plac mult produsele ELF
    Te invit pe la mine poate te si abonezi : http://btl-allysa.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. te-am nominalizat la liebster blog awards - http://anaonofrei.blogspot.ro/2013/08/liebster-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall