joi, 6 iunie 2013

Salveaza-ti o parte din timp, hranindu-ti pielea la DUS

Hello fetele cochetele!
Imi pare extrem extrem de rau ca de ceva vreme buna nu am mai dat semne de viata pe blog, dar sunt prinsa intr-o avalansa de examene si treburi, iar timpul efectiv nu imi permite sa fiu activa pe aici :(.
Mi-am facut putin timp pentru a va scrie acum fiindca TOCMAI am descoperit un lucru uluitor, care ne va fi de folos noua, femeilor! <3
Cu siguranta ati auzit de noile lotiuni de corp hidratante Nivea pe care le puteti utiliza sub dus :) Ingenioasa idee nu?


Care femeie nu viseaza la o piele frumoasa, catifelata?Carei femei nu ii place sa isi hraneasca pielea cu o lotiune de corp parfumata si totodata hranitoare? Tuturor ne place, dar deseori, suntem in criza de timp si nu reusim sa ne hranim pielea dupa dus.
Lotiunea de corp sus amintita, nu doar ca ne hraneste pielea, dar ne si salveaza timpul atat de pretios fiindca o putem folosi direct la dus!
Ei, ce idee credeti ca mi-a venit mie?
Tocmai am testat metoda de a ma da cu lotiune de corp la dus, dar nu cu Nivea In-Shower Body Lotion, ci cu o lotiune de corp oarecare :)
Da fetelor, mi-a "strafulgerat creierul" aceasta idee, care va zic drept E NEMAIPOMENITA!
Am facut baita si cat timp pielea imi era inca umeda, am luat lotiunea mea hidratanta  si am aplicat-o pe intreg corpul, am masat, dupa care am clatit. Efectul este WOOOOOW!!!
Pielea mea e foarte catifelata, parfumata, si ma bucura gandul ca nu m-am chinuit sa tot masez ci aluneca foarte usor din cauza pielii umede <3
Va recomand cu cea mai mare incredere sa incercati metoda aceasta chiar astazi! :*
In felul acesta, nu salvati doar timp ci si bani, fiindca sunt sigura ca o lotiune de corp fiecare fata detine acasa :)
Ma tenteaza si pe mine Nivea In-Shower Vody Lotion, dar pana reusesc sa o achizitionez, ma rasfat cu noua mea metoda de hidratare <3



Va pup!
Abia astept sa intru in ritm din nou si sa recuperez din timpul petrecut departe de voi :*
P.S: Urati-mi bafta, ma asteapta zile negre i nopti nedormite :)) :*



5 comentarii

  1. mult succes :*

    e chiar buna ideea aceasta petru hidratare :D am sa o incerc si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha chiar nu m-am gandit la asa ceva :)) eu ma enervam uneori cand pielea era inca uda si ma dadeam cu lotiune ca se intindea foarte mult si nu intra, dar nu m-am gandit ca dupa aceea sa o clatesc :)) oricum si eu vreau sa incerc lotiunea de la nivea.
    Succes la examene si te inteleg ca si la mine e tot o perioada de genu

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu m-am gandit la asta! Eu am cateva lotiuni de corp pe care nu prea le mai folosesc tocmai fiindca le-am luat la gramaj mare. as putea sa le incerc asa! mersi mult de idee!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu placere fetelor! Dupa ce incercati metoda, lasati-mi un comm :D :* Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine ai facut! Eu am testat intai lotiunea nou lansata in- shower de la Nivea si am scris despre ea pe blog, dar maine dimineata voi folosi o crema de corp obisnuita, cum ai facut tu, sa vad daca este vreo diferenta. Bravo!

    RăspundețiȘtergere

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall