sâmbătă, 9 aprilie 2016

Pure Grapeseed Oil


    Ce poate gandi initial o persoana cu zona T grasa (ca slana) despre un ulei/produs uleios? Hmmm.. Nu cred ca vreti sa stiti :D. Mereu m-am ferit de produsele grase respectiv uleioase; niciodata nu mi-a placut sa simt pe corp sau ten pelicula grasa care ramane in urma folosirii unor produse de genul. Sunt sigura ca nu trebuie sa va explic in detaliu "de ce". E clara treaba, clara ca apa din izvor (cand nu e poluata :P).
Ei bine, in cele ce urmeaza veti descoperi faptul ca m-am atasat de un ulei (protagonistul acestui articol). De ce??? Stati asa..aveti rabdare sa dati scroll si sa-mi cititi pergamentul? Promit ca nu o sa va para rau :).

Denumire Produs: PURE GRAPESEED OIL (Ulei pur din samburi de struguri).





Producator & Importator: Un produs Life-Flo. 
Importator unic in Romania  http://secom.ro/.



Ambalaj/Cantitate: recipient din plastic transparent; capac prevazut cu un orificiu prin care se dozeaza produsul ( press it).
473 ml (iti ajunge mult si bine; daca stau bine sa ma gandesc...pot inota in el :D).



Ingrediente: Vitis vinifera seed oil (ulei din samburi de struguri 99,50%), tocopherol (vitamina E 0,50%)~ actioneaza ca antioxidant pentru a conserva proprietatile uleiului.
~Produs fito-dermatocosmetic 
~Produs FARA PARABENI !

Ce spune producatorul: 
  • Contine ulei pur din samburi de struguri, provenit din cultura organica, obtinut prin presare la rece
  • Aport ideal de compusi care sutin arhitectura pielii
  • Sursa organica de flavonoide, vitamina E si acizi grasi cu efect antiagining si antioxidant
  • Previne degradarea colagenului si a elastinei pentru atenuarea aspectului ridurilor

ULEIUL DIN SAMBURI DE STRUGURI REDA FERMITATEA SI IMBUNATATESTE TONUSUL CUTANAT.

Miros/Consistenta:

Mirosul este unul..organic. Va dati seama, neavand in compozitie parfumuri si alte minunatii care sa va gadile simtul olfactiv, fiind pur, si mirosul este identic. Nu e deloc deranjant, ba chiar mai mult: simti pe bune ca iti aplici pe piele un adevarat medicament. 
Consistenta cum este si firesc, este uleioasa.
Capeti incredere in acest produs inca de la prima aplicare. Pe termen indelungat cu siguranta deveniti adevarati prieteni, de nedespartit :).

Mod de folosire:  se aplica pe fata, corp, scalp, pa, unghii si/sau cuticule dupa ce zonele au fost curatate si uscate in prealabil. este adecvat pentru toate tipurile de piele, un prieten de nadejde pentru pielea matura si pielea foarte uscata (varsta recomandata: 30+ ). Se poate utiliza ca atare sau ca baza pentru formule personalizate destinate curatarii si ingrijirii pielii: lotiuni, creme, uleiuri de corp, pentru masaj sau pentru aromaterapie.

    In ceea ce ma priveste eu am preparat cu ajutorul acesteia atat o masca pentru fata cat si una pentru par :). Poate va veti intreba acum daca am 30+... nu, nu am. Am 26 de ani frumosi dar la varsta asta atat de fragede si inocenta (ha ha haaaa :P ) din pacate port lupte seculare cu piele, parul bla bla bla bla :). Am folosit uleiul si pentru hidratare, fara a fi amestecat cu alte ingrediente.
Pentru fata am combinat argila cosmetica, tea tree oil (ulei din arbore de ceai) si minunatul ulei din samburi de struguri:


Pentru par am optat pentru un "mix" format din masca mea pentru par Elseve, unt de shea (despre care am sa va vorbesc in curand ) si uleiul din samburi de struguri.



Impresii personale:
Ceea ce m-a impresionat maxim la acest produs este faptul ca se absoarbe excelent in piele si nu lasa nici pic de pelicula grasa. Foarte interesanta treaba asta...foarte <3.

In ceea ce priveste masca faciala: argila in compozitie cu tea tree oil si grapeseed oil sunt combinatia perfecta pentru tenul mixt din punctul meu de vedere. Argila cosmetica a fost mereu considerata  un aliat al frumusetii si sanatatii fiind recomandata si utilizata timp de mii de ani in medicina.Tea tree oil purifica, grapeseed oil hidrateaza si tine in frau tonusul pielii + o lasa catifelata.
Am lasat-o sa actioneze 20 min.

Combinatia mastii pentru par: masca Elseve are ea beneficiile ei dar amestecata cu putin unt de shea si cateva picaturi din grapeseed oil, obtii o masca...perfecta! Sa nu va sperie ideea de unt de shea fiindca acesta se topeste si poate fi cu usurinta "medicamentul" scalpului tau si al firelor de par uscate, fara luciu (dar am sa-i dedic in curand un articol asa ca, rabdarica :P). Grapeseed oil inmoaie frumos firele de par rebele, varfurile devin hidratate si confera intregii podoabe capilare un luciu aparte. Unde sa mai pun faptul ca intreaga combinatie face ca parul meu sa aiba o tinuta normala si imi pot trece degetele prin par cu usurinta? 
Am lasat-o sa actioneze 1 ora jumate.

Folosind uleiul din samburi de struguri fara a fi combinat cu alte produse:
Hidrateaza extraordinar de fain, pielea ramane catifelata si capata automat elasticitate. E o senzatie de nedescris, trebuie incercat ca sa intelegeti exact despre ce efect vorbesc.
Cum nu port o lupta cu ridurile (inca) nu va pot oferi detalii in ceea ce priveste o posibila estompare a acestora, dar ceea ce se petrece la nivel cutanat datorita acestui ulei minune...e wow !
L-am folosit atat pentru o simpla hidratare cat si dupa epilare pentru calmarea pielii (si ca sa vezi: zero iritatii !). 
Si ca sa nu uit: aveti calcaie crapate, uscate? Uleiul actioneaza si in acest sens datorita proprietatilor de emoliere <3.
Avand un gramaj atat de mare nu pot decat sa ma bucur ca imi va fi alaturi mult si bine (asta daca nu cumva ma decid pe bune sa inot in el :D).

Il puteti comanda de AICI la pretul de 63,00 lei.

Care dintre voi se poate lauda cu efectele acestuia?
L-ati incercat?
Daca nu, cat de tentant vi se pare?



Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall