vineri, 19 februarie 2016

Review: Cushion Eyeliner MF

    Hello, Zuzu girls ! Ma mai vede si pe mine lumea prin zona blogului :P...stiu ca lipsesc cam mult ! Sunt destul de aglomerata (nu de parca nu as fi mai mereu) dar acum chiar nu nimeresc momentul oportun sa ma apuc de scris romane, fiindca stiti ca eu de regula vorbesc mult pana si in scris :D.
Astazi m-am gandit totusi sa va scriu cateva randuri despre un kit interesant din punctul meu de vedere. Este vorba despre Cushion Eyeliner aflat sub brandul Music Flower; un kit care contine doua nuante de eyeliner si pudra pentru sprancene (black & brown).
Este foarte versatil si foarte ieftin. In continuare va voi explica de ce :).





Setul este dotat cu un aplicator cu doua capete; acesta va este de ajutor atat la conturarea sprancenelor cat si la aplicarea eyelinerului.


Ceea ce mi s-a parut extrem de interesant la acest set:
Recipientele acestora sunt din sticla iar capacelul efectiv contine pudra pentru sprancene + o oglinda. Eyelinerul in sine vine "imbibat" intr-un buretel care nu lasa ca acesta sa curga sau sa se usuce. Mi-a placut maxim aceasta idee :).
Cat despre pudra pentru sprancene, este versatila fiindca:
*o poti folosi atat uscata cat si umezita pentru conturarea/corectarea sprancenelor (depinde de intensitatea pe care vrei sa o obtii)
*o poti folosi pe post de eyeliner daca o activezi cu un produs lichid gen tonic, apa sau chiar si duraline
*lasand-o in forma ei naturala (uscata) fardul poate fi folosit si pentru umbrirea pleoapelor :)


Produsele in sine mi se par a fi foarte pigmentate DAR eyelinerul maro ar avea parca stricat ceva la formula, nu are aceeasi pigmentatie ca eyelinerul negru. By the way... cu eyeliner maro nu am oricum obiceiul sa ma dau asa ca ma bucur ca pot profita de cel negru! Am si facut-o; am profitat de el maxim de cand il detin. Imi place enorm!

Pudra pentru sprancene categoric o folosesc pe cea maro pentru mine :) si mereu UMEZITA sau activata cu duraline <3. Este o nuanta care mi se potriveste perfect!

Machiajul de Valentine's day a fost completat cu eyelinerul negru + pudra pentru sprancene maro umezita:


Rezistenta
Pudra pentru sprancene (activata cu produs lichid; fiindca eu asa am testat-o mereu) face fata cu brio! Rezista extrem de bine! Avand in vedere ca am tenul mixt, fruntea mereu plina de sebum, ma asteptam ca pudra respectiva sa arate inestetic sau la o mica atingere sa se intinda...dar nu, chiar rezista !
Eyelinerul rezista super bine daca nu ai pleoapele uleioase ca ale mele; daca le ai asa...va rezista dar numai peste fard aplicat :). M-am obisnuit cu acest aspect... daca nu aveti pleoapele uleioase, hai ca sunteti niste norocoase. La bani marunti te poti alege cu un kit super util si versatil!

Pret si disponibilitate:
Il gasiti pe pagina I.Gabriella- MakeUp & More la pretul de 50,00 lei/set (click AICI). Daca accesati albumul lor veti vedea o groaza de alte produse low-cost dar care calitativ vorbind sigur va vor multumi :).

Impresii generale:
Un kit (ma repet) foarte util. La pretul de care dispune, il poti folosi in multe feluri, ceea ce pe mine ma atrage mereu la un produs.
Nu este un brand high-end, este un brand ieftin dar calitativ; potrivit pentru fetele care vor sa practice auto machiajul si nu vor sa investeasca multi bani in produsele de pe masuta lor de toaleta.
Mie imi este drag :) Pudra maro si eyelinerul negru pe bune ca au devenit unele dintre preferatele din ultimul timp.




Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall