luni, 12 octombrie 2015

Goodies from I.Gabriella MakeUp & More

    Cand am decis sa ma alatur cu pasi marunti membrilor din blogosfera, visam cum ochii deschisi la articole cu care sa va starnesc cat de putin curiozitatea, visam la o interactiune prieteneasca, deschisa, calda, plina de zambete si nu in ultimul rand visam la momentul acela in care "Anita cea aeriana, cazuta uneori din plop" sa isi gaseasca primii colaboratori, primii oameni care sa ii ofere feedback sau rasplata oarecum pentru efortul depus aici. Nu sustin ca am fost/sunt un blogger model, fiindca fiecare dintre noi mai avem si o viata personala si trebuie sa invatam sa ne impartim in toate directiile dar consider ca incetul cu incetul reusesc sa "gadil" tot ceea ce mi-am propus. Atunci cand apuc sa scriu un articol, imi place sa o fac cu cap, frumos, organizat; nicidecum nu imi place sa scriu ceva in graba, sec, sa arunc ici colo cate-o poza incetosata doar pentru a multumi "poporul" ca am scris si eu ceva...
    By the way... referitor la colaboratori, mai exact la oamenii care imi apreciaza munca si ma rasplatesc pentru ceea ce fac eu aici si pe pagina: recent mi-a starnit curiozitatea o pagina cu produse de makeup. Incepand de la caldura cu care mi s-a raspuns la un mesaj si pana la fotografiile, produsele si sinceritatea cu care mi s-a vorbit, promptitudinea si "tot tacamul', am ajuns si sa beneficiez din partea acestora de o gramada de produse care asteapta frumos sa le pregatesc un review, sa vi le arat in toata splendoarea lor :).
Ma cunoasteti foarte bine, stiti ca niciodata nu am promovat doar produsele high-end. Imi place sa fiu realista si sa va aduc in fata, pe tava daca este cazul, orice varianta buna si ieftina in materie de cosmetice/ produse de makeup.



    I.Gabriella MakeUp & More indeplineste cat se poate de bine conditiile la care eu aspir cel mai des. Produsele pe care le gasiti la ei pe pagina sunt foarte diverse, incluzand si replici AAA ale unor produse faimoase, laudate si cotate de toate iubitoarele de makeup.
In ACEST ALBUM sunt actualizate toate ofertele, aveti acces la toate produsele disponibile iar atunci cand stocul este epuizat fotografiile cu produsele respective sunt efectiv eliminate din album pentru a nu induce in eroare. Preturile acestora sunt mai mult decat acceptabile iar ofertele....curg mereu ca de la robinet :).
IMPORTANT de stiut: fiecare comanda (de minim 3 produse) beneficiaza de un mic discount + o surpriza ;).
Comanda se face printr-un mesaj privat iar transportul prin Fan Curier (plata ramburs).
    GATA ! Nu mai vreau sa trag de timp, iar vorbesc prea mult, iar risc sa treaca lumea cu vederea peste randurile mele asa ca STOP: trec la treaba si va arat absolutti-tutti produsele primite spre testare de la acestia :D. Mentionez ca le voi prezenta pe scurt astazi (mai in detaliu... urmeaza in review).

Set 24 pensule naturale MEGAGA- un set complet de pensule atat pentru fata cat si pentru ochi; niste pensule foarte moi, placute la atingere ♥♥♥ insotite de o husa neagra compartimentata pt fiecare pensula in parte.







 Primer BUTTERFLY- cred ca ma voi intelege foarte bine cu el pentru fixarea glitterului :D. Are consistenta aproximativ ca cea a lipiciului de glitter Sephora :D.


 Bazele de machiaj INGRID, mai exact: baza pentru netezire si matifiere, baza anti-roseata si pentru matifiere + baza de machiaj iluminatoare :). Abia astept sa va scriu despre ele mai in detaliu!




Replici NAKED, NAKED 2 & NAKED 3 :)



1. 

2.

3.


ME NOW Lipsticks- 7 nuante absolut minunate de rujuri-creion :). Daca pana acum v-am innebunit cu luciurile de buze Me Now, sa vedem ce parere imi voi forma despre acestea :)





RAPSODI Matte Lipsticks





     Iubesc rujurile mate! Rapsodi este un brand cu care am facut cunostinta acum cativa ani cand mi-am cumparat niste nuante superbe de oje; oje de care chiar am fost multumita.  O gramada de bunatati....ce sa mai? :)
Zilele viitoare categoric revin cu swatch-uri si impresii :) dar pana atunci, nu uitati sa le faceti si voi o vizita.
    Administratorii acestei pagini sunt foarte draguti, prompti si silitori; orice intrebari sau nelamuriri aveti "la bord", indrazniti sa le scrieti :).

Pupici cu muuult lipici :* !

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall