vineri, 8 august 2014

Review: Let your lips be colored!

Hello Zuzu girls!
Din seria "Testarea produselor Golden Rose" iata ca vin cu a doua postare (prima fiind review-ul facut rimelului Miracle Lash).
Astazi va voi vorbi despre 2 produse si anume un ruj si un luciu de buze de care eu sunt extrem de incantata si veti vedea "de ce?" :).
Am ales sa fac doua review-uri intr-un singur articol fiindca ambele produse m-au incantat la fel de mult si nu avea rost sa ma repet de doua ori in doua articole diferite.
Vedetele de astazi:

VELVET MATTE LIPSTICK (nr.04)




LUXURY RICH COLOR LIPGLOSS (nr.07)






Despre rujul Velvet Matte:
Ador nuantele mate atat la fardurile de pleoape cat si la rujuri. In cazul rujurilor nuantele mate mi se par a fi si mai rezistente spre deosebire de cele sidefate.
Velvet Matte m-a cucerit nu doar prin culoarea sa ci si prin rezistenta de care a dat dovada. S-a impregnat foarte rapid si foarte bine in buze rezistand ore intregi.
Il aplicam dimineata inainte de a merge la munca (ora 9:00) si il aveam pe buze (chiar daca putin deja sters) si la ora 12:00. In tot acest timp consumam cafea, mancam, beam si totusi nuanta inca persista. Este cel mai rezistent ruj dintre toate pe care le detin. Rezistent ca acesta am mai testat candva (24h Lipgloss de la Maybelline format dintr-un luciu+ un finish pentru rezistenta) dar uitandu-ne la pret Velvet Matte castiga din start fiindca il gasim la un pret de numai 15,00 lei pe cand luciul Maybelline il putem cumpara la nu mai putin de 35,00 lei. Exista diferenta, hm??
7 motive pentru care m-am indragostit de Velvet Matte:
1. are o acoperire foarte buna
2. intra repede in buze
3. este foarte pigmentat
4. este foarte rezistent
5. nu iti lasa buzele uscate
6. se aplica foarte usor fiindca este cremos (aluneca efectiv pe buze)
7. daca numele lui ne da de inteles ca este MAT... va asigur: chiar este! <3
Swatch:
*cu blitz

*fara blitz

Despre luciul de buze Luxury Rich Color:

Luciurile de buze mereu mi-au placut; mi se par a fi mult mai practice si mai igienice decat rujurile, in plus: imi place mult textura/formula lor in contact cu buzele.
Luciul de buze Luxury Rich Color ce-i drept, nu este atat de rezistent precum este rujul Velvet Matte dar ca luciu de buze aflat in colectia mea este printre cele mai bune. Rezista aproximativ 2h (asta daca nu consum alimente si daca nu beau intre timp).
Ceea ce am observat la el si mi-a placut enorm este faptul ca desi nuanta dupa un timp se sterge, buzele imi raman usor hidratate <3. Love this sensation :D
6 motive pentru care imi place Luxury Rich Color Lipgloss:
1. este foarte pigmentat
2. are o textura cremoasa
3. se intinde foarte usor datorita aplicatorului flexibil cu buretel
4. miroase foarte placut
5. buzele mi le simt hidratate purtandu-l
6. nu se lipesc buzele de la el, nu arata deloc inestetic chiar daca pun o cantitate mai mare de produs
Costa 20,00 lei :)
Swatch:
*cu blitz

*fara blitz

Velvet Matte Lipstick & Luxury Rich Color Lipgloss
TOGETHER

Ambele produse le puteti gasi pe http://cosmania.ro/ :)

Care este rujul/luciul tau de buze preferat?

Pupici cu Golden Rose Lipstick & Lipgloss :*



Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall