vineri, 9 mai 2014

TAG- Zana frumusetii

Am fost nominalizata de catre Bianca Cosmeticlover pentru acest tag numit: Zana Frumusetii, format din 8 intrebari carora le voi da cate un raspuns, imediat :).
Inainte de toate, doresc sa-i multumesc Biancai pentru nominalizare si sa imi cer scuze ca nu l-am pregatit mai repede dar stiti si voi cum e : criza de timp :D!
Inainte de a trece la treaba, vreau sa nominalizez si eu 4 fete tare dragi mie: Tyana 1869 , Dede MakeupAll that beauty things si O fata simpla :) <3.




 :) TAG
1. Zana ta buna zice ca poti sa incerci un produs care ti-a starnit interesul, dar e cam scump pentru bugetul tau. Ce alegi?

In ultimul timp imi plac foarte mult fondurile de ten. Sunt esentiale si chiar am devenit putin obsedata de acestea :). Mi-as dori extrem de mult sa incerc unul de la Mac, atat pentru ten cat si pentru corp.




2. Zana ta buna iti ofera gratuit un produs de lux pentru tot restul vietii tale. Ce alegi?

Aleg setul de pensule Sigma <3. Asta fiindca stiu ca sunt calitative iar machiajul iese impecabil utilizandu-le :). Pentru mine personal, ele ar reprezenta un lux :).
    




3. Care sunt cele 3 dorinte ale tale pentru zana buna? Ce produse miraculoase iti doresti? Ex.: bronz fals permanent

Mi-as dori in primul rand un produs pentru ochi cu efect de liftingfiindca nu imi plac pleoapele mele deloc :)). Le vad si simt foarte cazute :(.
In al doilea rand: un produs care sa imi mareasca putin buzele (nu botox sau produse injectabile!!).
In al treilea rand: gene mai inchise la culoare :D Sa nu par o "spalacita" atunci cand nu sunt data cu mascara :D

4. Zana iti ofera £ 100 sa cheltui azi pe produse cosmetice. Ce iti cumperi?





5. Zana iti ofera o zi la spa. Ce tratamente alegi?

As opta pentru un masaj anticelulitic care sa nu doara!!!! :D

6. Zana ta te trimite inapoi in timp ca sa-ti dai tie un sfat legat de frumusete. Ce sfat iti dai?

Sa nu ma mai pensez singura fiindca mereu imi stric forma :( :P.


7. Incepand de azi, zana iti da o noua abilitate legata de frumusete. Ce alegi? Ex.: aplicarea genelor false

Pensatul :) Mi-as dori sa stiu pensa foarte bine.


8. Zana spune ca poti sa furi o trasatura de la una dintre fetele tale favorite de pe youtube. Accepti? Daca da, ce anume si de la cine?

 Accept!!!! Vreau forma ochilor ei :) :    GlitterGirlC

Pupici cu lipici! <3


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall