marți, 15 octombrie 2013

Gene false de la Cupio

Din categoria: Să testăm împreună...
Ieri mi-au sosit niște genuțe pe bandă  și un adeziv de la Cupio. Le-am primit spre testare și  abia aștept să le aplic să văd efectul :).
Am primit două perechi de gene din păr natural și două din păr sintetic.








Adezivul este negru. Mi se pare super ideea aceasta fiindcă așa se camuflează perfect cu eyeliner-ul.


Genuțele sunt reutilizabile, au bandă transparentă și sunt extrem de ușoare și finuțe. La machiajul de toamnă e care vi l-am promis pe zilele următoare am să folosesc o pereche de gene din cele sus menționate și adezivul acesta. 
Nu am încercat încă gene de la Cupio dar deja am impresii bune despre ele :).
Având în vedere că în ultima perioadă am fost tot mai des întrebată de unele fete, de unde să achiziționeze gene false naturale BUNE și IEFTINE, iată că aveți aici opțiunea. Pe Cupio poți alege dintr-o gamă variată de gene false, la un preț pentru toate buzunarele :)
De exemplu, cele naturale primite de mine costă 17,00 ron iar cele din păr sintetic costă 15,00 ron. Adezivul negru îl găsiți la 18,00 ron (eu l-am testat doar pe mână și mi-a plăcut să văd că se usucă repede și lipește foarte bine. Pe genuțe urmează să îl testez.).
Referitor la genele din păr sintetic. Probabil multe dintre voi veți spune că acestea cu siguranță nu le veți cumpăra fiindcă nu sunt naturale. Ei bine, uite că eu vă contrazic: prin faptul că acestea sunt din păr sintetic, nu înseamnă că nu sunt bune! Sunt foarte ușoare, foarte finuțe și se pot aplica la fel de ușor ca cele naturale. Efectul este la fel de WOOOW ca atunci când porți gene naturale. 
Vă recomand cu încredere genele de la Cupio... și dacă nu v-am convins încă, am să o fac zilele următoare după ce am să realizez machiajul de toamnă promis. :*


Până atunci, faceți o vizită fuguța site-ului http://cupio.ro/ și vedeți și voi ce gamă variată de produse la prețuri mici puteți găsi aici. :*

Pupici cu lipici :*





9 comentarii

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall