duminică, 25 august 2013

Recenzie: Sampon & Tratament leave-in cu ulei de argan

Uleiul de argan a devenit foarte cunoscut în lumea cosmetică datorită proprietăţilor sale şi al conţinutului bogat de acizi graşi nesaturaţi, omega 3 şi omega 9 care refac părul uscat, deshidratat în urma şocurilor termice şi utilizării în exces al produselor cosmetice. Acesta, întinereşte şi înfrumuseţează aspectul firelor de păr fiind supranumit şi lichidul de aur.
Uleiul de argan este recomandat tuturor tipurilor de păr (conţinut ridicat de vitamina E). Este indicat însă în mod special persoanelor cu un păr uscat, cu vârfuri despicate sau distrus în urma vopsirii.

De curând, AVON a lansat noua gama de produse pentru îngrijirea părului cu ulei de argan. Le cunoaşteţi?




Eu personal nu am putut face să nu le cumpăr. De ce? Fiindcă am auzit doar cuvinte de laudă la adresa produselor cu argan şi am încercat şi eu cândva, o mască de păr care mi-a plăcut enorm dar mi s-a terminat, nu am mai gasit-o prin magazine şi vroiam neaparat să le încerc pe acestea fiindcă îmi erau la îndemână datorită broşurilor Avon :). 
Să vă prezint aşadar vedetele de astăzi: 
Şamponul Advance Techniques:

 Mereu mi-au plăcut şampoanele din această gamă. Cândva, mă aprovizionam cu cele în ambalaj verde (pentru păr gras) dar acum m-am axat pe acesta având părul distrus de la atâţia factori nocivi la câţi l-am supus. 
Ce pot să spun despre el? Per total îmi place dar încă nu a reuşit să mă convingă că ar avea capacitatea de a repara părul meu degradat. Miroase fenomenal, mirosul persistă pe păr câteva zile, curăţă bine, face spumă de la prima aplicare, este delicat şi mie personal nu îmi face mătreaţă! Spun asta fiindcă au fost persoane nemulţumite care s-au plâns de faptul că acesta le-ar face cică mătreaţă. Ei, eu nu am această problemă. Probabil fiindcă eu am părul gras (scalpul îmi este practic înt-una hidratat) neapucând sa se usuce şi să se cojească.
Alte detalii:
Sistemul de deschidere foarte practic.
 Textura uşor lichidă, albicioasă cu miros foarte plăcut!

Al meu are 250 de ml dar răsfoind broşura Avon îl puteţi găsi şi în varianta XXL (700 ml) care este mult mai avantajoasă părerea mea. Eu l-am achiziţionat pe acesta fiindcă era la ofertă împreună cu:


Tratamentul Leave-in cu ulei de argan:
Mie sincer, acesta mi-a captat atenţia şi nu regret că l-am cumpărat. Eram sigură că voi fi mulţumită de el şi chiar sunt!  Face ceea ce promite părerea mea. După utilizare, părul meu devine mai moale, îl pot pieptăna uşor şi nu mai am acea senzaţie de "păr de Barbie" casant, uscat, fără luciu, enervant de încâlcit.
Îl aplic pe părul umed (după spălarea cu şamponul menţionat mai sus), îl masez pe vârfuri într-o cantitate relativ mică fiindcă textura uleioasă ajută la întinderea uşoară a acestuia pe o porţiune mai mare de păr şi nu îl clătesc! Nu îl clătesc fiindcă este leave-in ceea ce înseamnă că nu necesită clătire! NOROCUL MEU :)) ! Niciodată nu mi-a plăcut să stau cu o mască pe păr după care să mă stresez că trebuie să o clătesc. :P Sunt prea comodă de felul meu, aşa că, iată încă un motiv pentru care îmi place uleiul acesta. :) Nu îmi manâncă din timp! :))


 Alte detalii:
Datorită pompiţei, produsul poate fi utilizat într-un mod foarte igienic, fără a se face risipă de produs. 

Are 30 ml. Îmi pare rău că nu il găsim într-o cantitate mai mare. 

 Textura, cum era de aşteptat: uleioasă.
Miroase exact ca şamponul. Îmi place acest lucru fiindcă aşa, utilizându-le pe amândouă nu am două arome diferite în păr ci una şi predominantă.

Voi aţi încercat aceste produse? Ce impresii v-au lăsat? 
Cele scrise de mine sunt impresii de moment, dar sper că utilizându-le regulat vor mai câştiga nişte buline roşii la mine :). 


Pupici cu lipici! 



2 comentarii

  1. Mie imi cadea parul in prostie de la sampoannele astea advance tehnicues , am avut unul mov , miroase si face spuma multa , uscca are parabeni si SLS sodium laureat sulfate sunt cancerigente si usuca parul ! Sa numai zic ca mie imi cadea in prostie ! Poate tie iti prietste dar mie nu , mie imi priesc produsele bio , am pielea ft sensibila

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi cadea parul in prostie de la sampoannele astea advance tehnicues , am avut unul mov , miroase si face spuma multa , uscca are parabeni si SLS sodium laureat sulfate sunt cancerigente si usuca parul ! Sa numai zic ca mie imi cadea in prostie ! Poate tie iti prietste dar mie nu , mie imi priesc produsele bio , am pielea ft sensibila

    RăspundețiȘtergere

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall