sâmbătă, 18 aprilie 2015

Review: Party Girl Makeup with Flormar

    Ma tot pregatesc de ceva timp sa scriu acest articol, dar fiindca am vrut sa fac ceva frumos cu produsul vedeta (sa nu fie doar un articol banal, plictisitor), am asteptat momentul sa pot lucra la el linistita.
    V-am pregatit asadar o recenzie a unui fard de pleoape mono de la Flormar din gama Lights Of Flowers All Over Eyeshadow (niste mono-uri minunate care merita incercate!).
Sa vi-l arat...





Eu detin nuanta cu numarul LF25 (un roz absolut minunat, satinat, perfect!).

Flormar- Lights of Flowers All Over Eyeshadow #LF25

Prezentare produs:




Este un fard de pleoape ultra fin care aluneca usor pe piele/pleoape si se imbina usor cu alte farduri. Contine praf din perle naturale si protejeaza UV. Nu contine parabeni !!!

Ingrediente: 

Swatch:



Pret si disponibilitate:
Il gasiti pe site-ul Flormar la pretul de 55,00 lei (redus de la 60,00 lei). Paleta de nuante este una destul de restransa din pacate :(. Sunt disponibile doar 4 nuante:

Poate vi se pare scumpicel la pret... dar odata ce sesizati de ce calitate dispune va veti convinge ca merita. Daca doriti sa investiti in produse bune pentru makeup, va recomand cu mare drag aceste mono-uri.

Parerea mea despre Lights of Flowers All Over Eyeshadow #LF25:
    Imi place, fara dar sau poate! Are textura perfecta pentru blend, pentru combinatii, are o pigmentatie extraordinara, nu este prafos, este absolut un mono reusit din toate punctele de vedere.
Incepand cu ambalajul super dragut, finut, elegant, colorat si pana la calitatea produsului propriu zis, mono-ul acesta merita nota 10*.
Este atat de catifelat incat mi-e mai mare dragul sa il folosesc pana si pe post de blush <3. Nuanta e perfecta, textura e perfecta, asa ca... de ce nu si pe post de blush? :)

Si fiindca mi-am dorit sa va dovedesc ca e bun (asa cum am mentionat mai sus) v-am pregatit un machiaj cu acesta pe tema Party Girl Makeup :). Am dorit sa realizez un machiaj de seara, indraznet, potrivit pentru fetele vesele, care iubesc culorile, distractia, muzica si viata <3.
Sper sa va placa :* ...












Ce parere aveti, atat despre articol cat si despre machiaj? :)
PUPICI CU LIPICI :* !




Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall