duminică, 9 februarie 2014

REVIEW- Fond de ten ZERO DEFECTE (Yves Rocher)

Acest review mi-a fost cerut deja de cateva ori, iar azi m-am decis sa il si fac. Fondul de ten pe care am sa vi-l prezint in urmatoarele randuri este fondul de ten pe care il folosesc eu de ceva timp atat pt mine cat si pentru  clientele mele.
Dupa cum bine stiti (daca ma urmariti), eu nu sunt axata pe produsele exagerat de scumpe. Mereu caut calitatea la un pret pentru toate buzunarele. Si acest fond de ten se incadreaza aici :).

FOND DE TEN ZERO DEFECTE (Couleurs nature - Yves Rocher)


Prezentare generala:

Distribuitor/de unde il puteti achizitiona: Yves Rocher
Ambalaj: recipient din sticla, cu pompita si capacel transparent pentru protectie.

Textura: flawless, fluida, usor de intins.

Promite: ten perfect, rezistenta pana la 14h

Nuantele pe care le detin: 

Ingrediente: nu apar pe ambalaj!
Pret: aprox. 45,00 ron 

Parerea mea despre produs:
Pareri pro si contra!
Imi place fiindca il intind usor, dar nu cu pensula. Avand o textura fluida, cu pensula mai mult ma chinui decat sa avansez, asa ca propun degetele sau un buretel.
Dupa ce il aplic, fata este matasoasa, placuta la atingere. 
Acoperirea este una medie, deci nu obtii un ten cu zero defecte daca ai probleme cu acesta.
Produsul nu este rezistent la transfer (dar sincer pana acum nu am testat vreun produs care ar fi..) iar pentru fetele cu tenul gras, urmele de sebum apar dupa cateva ore, nici intr-un caz dupa 14 fiindca rezista 14 ore, dar nu sebumului. La cum am observat rezista, in sensul ca tenul nu se umple de pete inestetice, este uniform si luminos. Singura problema, ma repet o reprezinta excesul de sebum cum este si in cazul meu.
Desi are o acoperire doar medie nicidecum mare incat sa ai un ten cu zero defecte, cand am o clienta cu pete rosii sau acnee, de regula aplic intai corector dupa care fondul de ten iar rezultatul este unul foarte bun din punctul meu de vedere. 
Consider ca este potrivit pentru fetele cu tenul uscat sau normal, cele cu ten mixt / gras (ca mine) fiind nevoite sa aiba la indemana servetele pentru a indeparta excesul de sebum dupa cateva ore (aprox.2).
Tenul capata luminozitate datorita acestuia, este uniformizat, iar cu o pudra de-asupra si fara prea multe imperfectiuni, chiar poti obtine un ten aproape de "portelan". 





Va arat cateva machiaje pentru care am folosit acest fond de ten:

*fara corector inainte:


* cu corector inainte:



Ce parere aveti despre acesta?L-ati incercat careva?

Pupici cu lipici!

P.S: inca un machiaj realizat fara corector, doar cu fdt :)













Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall