luni, 14 iulie 2014

REVIEW: Lentile colorate de la lentilux.ro

Toate ne dorim o privire seducatoare: gene lungi si dese, machiaj impecabil, ochi mari si patrunzatori ba chiar mai mult, uneori visam la o alta culoare de iris decat cea pe care o avem de la mama natura :).
Ce ne-am face noi oare fara "moda"? Inovatiile in acest domeniu ne ofera aproximativ tot ce dorim sa schimbam la trasaturile noastre; nu de parca naturale nu am fi frumoase dar cateodata parca ne dorim si noi sa iesim din monotonie, sa facem in asa fel incat sa se intoarca dupa noi zeci de capete si sa ne laude "noul look" pe care pana la urma iar il vom inlocui cu un altul.
V-ati gandit vreodata sa incercati o pereche de lentile colorate? Daca nu, stati asa sa va conving eu de ce merita sa o incercati si pe asta ;) :D.
Acum ceva timp am primit un pachetel de la Lentilux. Ce altceva putea contine daca nu lentile colorate <3?




Inainte de a trece la treaba, vreau sa va scriu cateva cuvinte despre acest site:
www.lentilux.ro va sta la dispozitie cu o gama foarte larga de lentile colorate la preturi imbatabile!
Daca pana acum va tenta ideea de a va cumpara o pereche de lentile colorate dar vi se pareau prea scumpe si nu doreati sa irositi banii mai ales pentru un termen de valabilitate foarte scazut (ba chiar mai mult: produs de unica folosinta), uite ca acum aveti ocazia sa o faceti si pe asta. Aici gasiti lentile colorate incepand de la pretul de 50,00 lei, iar termenul de valabilitate difera de la model la model: 6 luni sau chiar 1 an.

Eu am primit 3 nuante de lentile: 2 din gama Eclipse si o pereche din gama FreshTone.


         




Inainte de a va arata nuantele lentilelor, vreau sa va arat si nuanta naturala a ochilor mei pentru a putea face diferenta ulterior:

COLOR LENS COLOUR

FreshTone Color Lens (True Sapphire)



Eclipse VIOLET



Eclipse GREY




INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE:


PARERI


Sincer, am avut o oarecare oroare inainte de a le purta prima data. Desi primisem in pachet instructiunile de utilizare, frica tot imi era :)). Nu reuseam sa fac sa nu clipesc, ma trezeam cu ele atarnand pe gene sau le scapam efectiv (dupa oricare greseala de genul bineinteles le-am curatat din nou si din nou si din nou).
Prima data, m-am chinuit vreo 20 de minute sa le aplic :D. Mult, nu?
pentru a le putea testa, nuanta Violet mi-am pus-o inainte de a merge la servici si am purtat-o intreaga zi.
Toata lumea m-a admirat ;).
Sunt comode nu le simti dar eu vedeam cu ele putin in ceata. Nu stiu, am incercat sa urmez instructiunile dar sunt sigura ca ceva nu am facut eu bine altfel nu aas fi avut probleme de genul. Le-a incercat si Tyana si ea nu se plangea de asa ceva. Ok Anyta, hai ca mai exersezi tu :))!
Cele din gama Eclipse imi plac mult mai mult decat gama Freshtone. Lentilele sunt mult mai usor de aplicat , nuantele mult mai intense iar portiunea cea mai mare a lentilelor este colorata spre deosebire de Freshtone la care albastrul dupa cum puteti vedea mai sus, nu este atat de extins pe suprafata lentilei.
In momentul in care am facut fotografiile, pupila imi era foarte mica din cauza luminii puternice de afara si din pacate mijlocul lentilelor nu il "umpleam" ramanand spatiu intre nuanta lentilelor si pupila mea.
Lentilele Eclipse le-am aplicat mult mai usor dupa cum va spuneam, asta fiindca nu sunt atat de subtirele precum cele Freshtone care efectiv se indoiau cand incercam sa le aplic cu varful degetului aratator. Imaginati-va o bucata de folie stretch pentru alimente :)).

V-am fotografiat o lentila doar pentru a va putea forma o parere (voi, cele care nu ati vazut/avut asa ceva):

Aceasta este nuanta VIOLET (Eclipse).

Pentru fiecare pereche de lentile am primit cate un recipient pentru depozitarea acestora. Aceste recipiente sunt exclusiv pentru intretinerea, curatarea lentilelor.


Sa nu uit de solutia de curatare/intretinere care trebuie schimbata dupa fiecare utilizare a lentilelor. In recipientele pentru depozitarea lentilelor nu vom pastra niciodata solutia dupa ce am utilizat lentilele. Aceasta trebuie inlocuita.
Ambalajul solutiei Bio true are 120 ml.

Am sa le port cu mare drag in continuare mai ales pe cele Eclipse GREY :). Sunt preferatele! <3

Voi ati purtat lentile colorate sau lentile de contact vreodata? V-ati chinuit asa ca mine cand veni vorba de aplicarea lor? :))


P.S: am primit cadou si un fard de pleoape instant :D Nu am incercat inca asa ceva dar daca le voi testa pe acestea revin cu pareri :D


PUPICI CU MULT LIPICI! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall